dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Escoles rurals"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-15 de 15

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Autonomia i inclusió dels alumnes d'educació infantil a l'escola rural: les conferències a l'escola La Popa de Castellcir 

      Roca Crespi, Irene (2013-05-17)
      El tema central d’aquest Treball Final de Grau és l’autonomia dels alumnes d’educació infantil a l’escola rural. Aquest projecte està organitzat a partir de dos grans blocs. En el primer bloc hi trobem ...
    • Com repensar la didàctica de les matemàtiques en una aula multigrau de l’escola rural 

      Ruiz i López, Raquel (2015-05)
      La recerca qualitativa que s’exposa a continuació és una investigació acció, emmarcada dins el paradigma socio-crític. Els objectius principals de la recerca són descriure i analitzar com es realitza ...
    • La "construcció" de la "vida" dels equips cooperatius d'un aula rural des de la veu de les persones implicades: un estudi de cas longitudinal 

      Traver Albalat, Santiago (2016-10-14)
      Aquest estudi es va desenvolupar en un aula rural monograu on es va implementar el Programa “Cooperar per Aprendre / Aprendre a Cooperar”, un programa didàctic inclusiu basat en l’aprenentatge cooperatiu, ...
    • Contribucions pedagògiques de l'escola rural. La inclusió a les aules multigrau : un estudi de cas 

      Domingo Peñafiel, Laura (2014-04-01)
      Amb el títol “Contribucions pedagògiques inclusives de l’escola rural. Un estudi de cas” aquesta tesi té com a principal objectiu aprofundir en els elements de l’escola rural i de les aules multigrau ...
    • Disseny i implementació d'una intervenció per millorar la inclusió en una escola rural : creació d'un espai musical al pati del centre 

      Purtí Sallés, Aida (2019-05-17)
      El treball que es presenta a continuació mostra el procés de disseny, elaboració i implementació d’un espai musical al pati de l’escola rural de l’Estany (Moianès). El transcurs d’aquest, s’ha organitzat ...
    • Educación física en la escuela rural 

      Boluda Viñuales, Gemma; Fontarnau Bigas, Ferran (2015)
    • L'escola rural a Catalunya al darrer quart del segle XX. De l'impacte de les polítiques educatives a la influència de les transformacions socials, culturals i econòmiques : un primer balanç 

      Soler i Mata, Joan (2006)
    • L' escola rural a Catalunya, avui 

      Soler i Mata, Joan (2006)
      D’ençà del balanç de les jornades realitzades a la Molina l’any 1998, en les quals es va analitzar l’evolució de les zones escolars rurals durant els deu anys de vigència del seu decret de creació1, ...
    • L'Escola rural a Espanya al darrer quart del segle XX : una aproximació bibliogràfica 

      Soler i Mata, Joan (2006)
    • L’atenció a la diversitat i la inclusió a l'escola rural : les aportacions de Montserrat Castanys Jarque a l'escola de Castellcir i al Secretariat d'escola rural 

      Sala Font, Lídia (2015-09)
      Montserrat Castanys Jarque és una mestra que ha contribuït al desenvolupament i renovació de l’escola rural, des de l’anonimat, al costat de molts altres mestres. Activa participant dels Moviments de ...
    • Metamorfosi. Dificultats i oportunitats en el procés de transformació pedagògica: el cas de l’Escola Els Castanyers de Viladrau 

      Duarte i Riba, Guillem (2016-05)
      Aquest Treball de Final de Grau persegueix determinar les condicions necessàries per dur a terme un canvi didàctic i pedagògic en una comunitat educativa, partint del cas concret de l’Escola Els Castanyers ...
    • Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori 

      Feu, Jordi; Soler i Mata, Joan (2001)
      El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats dels ciutadans, etc. En aquest apartat de ...
    • Oral English in different school settings 

      Planas Coll, Ariadna (2013-05-17)
      Hi ha molts tipus d’escoles diferents, i fins i tot, podem constatar que cada escola és diferent de les altres. Per aquesta raó, quan parlem sobre l’aprenentatge de l’anglès, no podem generalitzar una ...
    • Panoràmica de la inclusió a les ZER del Lluçanès. Estudi de cas: Escola els Roures 

      Casas Maneja, Núria (2015-05)
      En aquest estudi es pretén descriure i analitzar els elements i pràctiques educatives de l'escola que poden fomentar la inclusió rural de els Roures de Sant Feliu Sasserra. En la primera fase d'aquesta ...
    • Rural school in spain: between compensatory education and inclusive education 

      Boix, Roser; Domingo Peñafiel, Laura (2015)
      Education legislation in Spain has been a constant shift between the ruling political parties. Seven school laws have been legislated throughout 35 years of democracy, and that is one of the main ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC