Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori
Other authors
Publication date
2001ISSN
0214-7351
Abstract
El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès
a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats
dels ciutadans, etc. En aquest apartat de l’article volem presentar dues
idees bàsiques a partir de les quals desfilarem diferents raonaments lligats
a l’escola rural. La primera idea se centra en les unitats territorials definides
per la mateixa Administració, i en segon lloc, en les unitats territorials definides
des de la base, a partir d’unes determinades necessitats socials i
educatives que, en determinats casos, superen l’eficàcia de les anteriors i,
en la mesura que siguin degudament estudiades, albiren noves possibilitats
educatives i culturals per als municipis petits.
Document Type
Article
Language
Catalan
Keywords
Escoles rurals
Pages
23 p.
Publisher
ICE Universitat de Barcelona
Citation
Soler, J., Feu J. (2002). Més enllà de l'escola rural. Cap a un model integrat i integrador de l'educació en el territori. Temps d'Educació, (26), 133-156.
This item appears in the following Collection(s)
- Articles [1389]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/