dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Escriptura"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-8 de 8

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Com s'avalua la creativitat en els projectes d'escriptura de secundària? 

      Julià Satorra, Marta (2022-05)
      Aquest treball té com a objectiu estudiar com s’avalua la creativitat en els projectes d’escriptura de Secundària. S’ha optat per la metodologia qualitativa i s’han realitzat set entrevistes semiestructurades ...
    • Comprender y escribir lo difícil. Relatar perdiéndose en lo conflictivo de la educación 

      Collelldemont Pujadas, Eulàlia; Gómez Mundó, Anna (2021)
      Mediante una revisión de diferentes experiencias de investigación sobre la historia y política de la educación, el artículo propone tomar en cuenta lo difícil, pero no como un reto, ni un obstáculo, ...
    • Corregim a mida. Sense por però amb senderi 

      Comajoan, Llorenç; Birello, Marilisa; Salguero, Tania (2024)
      L’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen ...
    • Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat 

      Coromina-Subirats, Jordina (2014)
      Aquest article se centra en la dependència de la literalitat d’una font de referència com a recurs que fan servir molts estudiants a l’hora d’escriure, de manera que els seus textos, més que escriptura, ...
    • Els beneficis del “text lliure” en els inicis de la lectura i l’escriptura. Un estudi de cas 

      Surinyac Vigué, Lurdes (2024-05-10)
      La finalitat d'aquest estudi és, per un cantó, conèixer quines són les característiques de les tècniques del text lliure de Célestin Freinet i, per l'altre, observar de quina manera sobreviu aquest ...
    • La formación lingüística en los Grados de Maestro: las nociones de ‘competencia comunicativa’, ‘razonamiento crítico’ y ‘género discursivo’ 

      Fontich, Xavier; Casas-Deseures, Mariona; Costa, Ana Luísa; Troncoso, Marcos (2024)
      En este texto nos proponemos realizar un conjunto de reflexiones sobre la competencia comunicativa y el razonamiento crítico (a partir de ahora CCyRC) con respecto a la formación inicial de maestros y ...
    • Les lletres de confegir: l’atenció a la diversitat en el procés d’aprenentatge de la lectoescriptura 

      Colom Serrat, Montse; Prunell Plantalech, Estel (2013-05)
      L’aprenentatge de la lectoescriptura és complex. Aprendre a llegir i escriure implica dominar moltes habilitats. A l’escola habitualment es treballa de forma mecànica i poc significativa. L’objectiu ...
    • Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura? 

      Cases i Tarrés, Clara (2015-05)
      El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC