Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat
Author
Other authors
Publication date
2014ISSN
2013-6196
Abstract
Aquest article se centra en la dependència de la literalitat d’una font de
referència com a recurs que fan servir molts estudiants a l’hora d’escriure, de
manera que els seus textos, més que escriptura, són pseudoescriptura. Per
exemplificar-ho, s’analitza un text d’un estudiant de primer curs d’universitat, a
partir del qual s’observa com s’elabora un escrit dependent de la literalitat d’una
font i es posa en qüestió la idoneïtat de la instrucció donada a l’hora de fer la
tasca, perquè és massa general i no dóna pautes concretes amb què l’alumne es
pugui plantejar i pugui resoldre una situació retòrica.
Document Type
Article
Language
Catalan
Keywords
Escriptura
Estudiants universitaris
Pages
16 p.
Publisher
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
Citation
Coromina-Subirats, J. (2014). Dependència de la literalitat d’una font de referència: Anàlisi d’un text de primer curs d’universitat. Bellaterra Journal of Teaching & Learning Language & Literature, 7(2), 54-69.
This item appears in the following Collection(s)
- Articles [1395]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/