dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Màrqueting"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 24

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A framework of how sponsoring esports benefits brand imatge 

      Abreu Freitas, Bruno Duarte; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Pereira Correia, Pedro Álvaro (2021)
      The purpose of this research was to identify the elements that facilitate or lead brands to acquire an improved brand image as a result of sponsoring esports. A conceptual framework was created and ...
    • A Model of the Threats that Disreputable Behavior Present to Esports Sponsors 

      Abreu Freitas, Bruno Duarte; Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); Pereira Correia, Pedro Álvaro (2021)
      Both esports sponsors and academia are not aware of how disreputable behavior in the esports scene can negatively affect their brands. Hence, this research aimed at identifying which types of disreputable ...
    • Campaña de comunicación e imagen de marca del artista Esbabyface 

      Benavides López, Mireia; Boixader Mujal, Paula; Díaz Pedrosa, Sandra (2024-05-16)
    • Comunicación móvil: actores y producción de contenidos en Cataluña 

      Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume (2009)
      El presente artículo presenta los resultados de una investigación realizada durante el año 2008 donde se describen los actores y contenidos de la comunicación móvil producidos en Cataluña. La ...
    • Eficàcia de les apps publicitàries o branded apps de telèfons mòbils. Cas d'estudi a Barcelona i localitats de la mateixa província 

      Molina García, Míriam (2014-09-19)
      El terminal mòbil s’ha convertit en els últims anys en una peça imprescindible per a l’individu. L’àrea del màrqueting, la comunicació i la publicitat continuen amb l’interès d’estar a prop del ...
    • El engagement y los disparadores psicológicos del ámbito del marketing aplicados a la enseñanza musical 

      Domínguez Moreno, Paula Belén (2022-06-02)
      Gracias a la neurociencia se están encontrando explicaciones a muchos de los comportamientos, reacciones y decisiones de las personas. Esta ciencia aplicada a la educación ha sido de gran ayuda en el ...
    • Estratègia comunicativa i de màrqueting a Instagram. Anàlisi comparativa entre clubs de futbol femení i el seu impacte en l’audiència i la visibilitat 

      Berenguer Antoja, Blanca; Escudé Pujol, Montserrat (2025-05-19)
      La comunicació i el màrqueting esportiu, especialment a través de les xarxes socials, són eines fonamentals per al creixement, la visibilitat i la sostenibilitat del futbol femení. L'objectiu principal ...
    • Estratègies psicològiques de màrqueting : Supermercat Mercadona i l'estratègia de posicionament 

      Bueno i Repiso, Cristina (2014-05)
      Aquest treball presenta una investigació realitzada sobre les estratègies psicològiques de màrqueting que utilitzen les grans empreses que gestionen els supermercats per atraure als consumidors i augmentar ...
    • La importància de la comunicació i el màrqueting en l’èxit dels artistes musicals urbans en català 

      Puig Ardila, Joel (2024-05)
      La indústria musical es troba en un panorama canviant on les noves tecnologies i la digitalització han suposat una reestructuració i un canvi de model de negoci d’aquesta. El negoci del disc està ...
    • La interactividad de la comunicación digital en la competitividad de las organizaciones y en la maximización de las necesidades y deseos de los individuos cuando asumen el papel de consumidores a través de las redes sociales en Portugal. Un paradigma de marketing 

      Pereira Correia, Pedro Álvaro (2012)
      En un mundo más transparente y dinámico, en el cuál los consumidores confían más en otros consumidores para obtener consejos y recomendaciones sobre productos y servicios, la continuidad de las ...
    • Les emocions del consumidor en el procés de compra de roba en botigues físiques dels joves d’entre 18 i 30 anys de Catalunya 

      Molist Seguranyes, Martina (2023-05-30)
      El present estudi pretén identificar les emocions presents en els consumidors durant el seu procés de compra de roba en botigues físiques. La mostra està formada per 75 participants d’entre 18 i 30 ...
    • Marketing móvil en Cataluña: mapa de actores, contenidos y tendencias 

      Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume (2009)
      El artículo presenta una parte de los resultados de una investigación realizada en 2008 donde se describen y analizan actores, contenidos y tendencias del marketing móvil en Cataluña. El marketing móvil ...
    • Mujeres, Márketing, Religión e Islam: ¿realidad o ficción? 

      Sánchez, Pilar (2016-05-06)
    • Pla de Màrqueting estratègic de Corretja S.L 

      Corretja Romeu, Ferran (2016)
      “El pla de màrqueting es un document escrit en el que, de una forma sistemàtica i estructurada, i previs els corresponents anàlisis i estudis, es defineixen els objectius a aconseguir en un període de ...
    • Pla de Màrqueting per al llançament d'una nova línia de producte de la marca Ferrero Rocher 

      Ortega Asensio, Judit (2018)
      Davant del creixement en el consum de bombons i, el gran potencial en el mercat dels gelats a Espanya, com a estudiant de Màrqueting i Comunicació Empresarial, enfoco el meu treball final de grau en la ...
    • Plan anual de Marketing Kleenex España 

      Messori Vidal, Marc Yuri; Vila Piñero, Artur; Gavaldà Miracle, Martí; Pereira Fernández, Anna (2016)
      Hemos elaborado un Plan anual de marketing y reposicionamiento de marca (Septiembre 2016 a Septiembre 2017) para Kleenex España. El objetivo principal del plan anual es el de volver a colocar a Kleenex ...
    • Plan de marketing digital para fidelización Moneder 

      Balart Vila, Joan (2024-05-17)
      En este trabajo, me adentro en la estrategia de marketing digital de Moneder, desde su concepción hasta su implementación práctica. Analizo aspectos clave como la identidad de la empresa, su propuesta ...
    • PlanetFactory: Competing Under Rapid Technological Change 

      Corral Marfil, José A.; Arimany Serrat, Núria; Ferràs Hernández, Xavier; Nylund, Petra A. (2015)
      This teaching case considers the situation of a small Catalan company without the support of a local cluster, which is competing in a dynamic global industry characterized by rapid technological change. ...
    • Programa de gestió per la Boutique Shahrazad 

      Mourikh, Khadija (2012-06-22)
      Per tal d'iniciar el meu TFC, vaig decidir començar a desenvolupar un programa que contempla la gestió diària del comerç, així com la dels productes, clients, proveïdors, vendes i compres, d’un negoci ...
    • Proposta de valor: reestructuració del lineal de Carrefour : Un estudi de cas de gestió per categories i optimització del lineal 

      Jordan Pérez, David (2015-06)
      El consumidor del present s’ha tornat molt emocional respecte fa 50 anys, quan les indústries només es preocupaven de vendre el seu producte descuidant el client. Avui dia la qüestió ha canviat i el ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC