dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Motivació en l'educació"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 28

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • A comparative study of the factors influencing students' motivational profile in English learning 

      Cortés Soler, Laia (2019-05-17)
      Motivation is a very commonly studied area regarding language learning. It has been widely proven that motivated learners achieve better results than those who lack motivation. This study attempts to ...
    • Anàlisi d'una experiència basada en el mètode de la recerca del medi i amb el suport de les TIC 

      Cardona Areñas, Sílvia (2013-05-17)
      Avui en dia les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) s’han convertit en eines d’ús quotidià i alhora invisibles en diversos àmbits de la societat i les escoles no n’estan al marge. No cal ...
    • Anàlisi de com aprèn estratègies de càlcul mental l'alumne de 2n d'Educació Primària, fora del context escolar 

      Roche i Ceron, M. Carme (2018-09)
      El treball de recerca que es presenta a continuació, té com a finalitat identificar i conèixer com aprèn estratègies de càlcul mental, l’alumne de 2n d’Educació Primària que segueix la seva escolarització ...
    • Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat 

      Soldevila Martí, Judit (2017-06)
      Existeix un sentiment de desgast i desencant per les reformes educatives que s’han fet, la qual cosa ens ha de dur a invertir esforços en la mobilització dels sabers adquirits i en la producció de ...
    • Aplicació d'una experiència gamificada a Educació Física de l'etapa de Secundària: Efectes en la motivació i les necessitats psicològiques bàsiques 

      Segura Mendoza, Carla (2022-05-09)
      Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica gamificada als alumnes de 1r d’ESO de l’Escola Joviat, ubicada a la Catalunya central. L’objectiu d’aquest treball és analitzar els efectes ...
    • Avaluació de la implantació dels ipads a l'aula de segon de primària 

      Oliver Oliver, Irina (2014-05-16)
      En la societat actual, les TIC han revolucionat i transformat la manera de treballar, de relacionar-nos i de viure. Aquests canvis es veuen directament relacionats amb l’educació. Una de les claus per ...
    • CANTANhIhAprou? Estudi sobre la influència del projecte cantània des del punt de vista educatiu i motivacional 

      Jodar Caellas, Aranza (2024-05)
      Al llarg d’aquest document s’hi troba un treball de recerca on es fa una investigació envers el projecte Cantània i si aquest pot resultar efectiu per articular el currículum de música de tot el curs ...
    • Cómo es el trabajo del niño durante el ciclo del trabajo en un ambiente Montessori, considerando los periodos sensitivos propios de la edad de Casa de Niños 

      Cifuentes, María José; Oyarzún, María José (2023-03-01)
      Resumen Abstract Hace poco más de 100 años María Montessori propuso su teoría pedagógica que tenía como principal propósito darle al niño las herramientas necesarias para que se desarrolle de manera ...
    • English Rap: una proposta interdisciplinària d'anglès i de música per a Primària 

      Medina Casanovas, Núria (2014-12-04)
      Aquesta tesi doctoral és fruit d’una recerca que des d’un enfocament ecològic qualitatiu d’investigació etnogràfica centrada a l’aula, explora d’una banda els avantatges del treball interdisciplinari ...
    • Etwinning project: a way to motivate young EFL learners 

      Valls Cassí, Clara (2014-05)
      L’objectiu d’aquest treball és investigar com influeix un projecte eTwinning a la motivació d’un grup d’alumnes de 5è de primària. Crec que per augmentar la motivació dels a ...
    • Formar part d'un club esportiu afecta en la motivació cap a l'educació física en infants de cicle superior? 

      Ponsatí Tuxans, Queralt (2023-05-08)
      Aquest Treball de Final de Grau té per objectiu analitzar si el factor de formar part d’un club esportiu afecta en la motivació cap a l’educació física, ja que aquesta es considera un element primordial ...
    • La globalització de la música a l'Educació Infantil 

      Salarich i Crosas, Judit (2017-05)
      La música és un llenguatge universal que millora l’atenció, la motivació, la creativitat, la psicomotricitat, la memòria, l’estat anímic i, en conseqüència, l’aprenentatge. Tenint en compte els infinits ...
    • La immediatesa no verbal del docent i la motivació de l’alumne 

      Martínez, Estrella; Pérez, Miriam (2015-05)
      En diversos estudis s’ha investigat i demostrat que s’estableix una relació entre la immediatesa no verbal del docent i la motivació de l’alumne. El principal objectiu d’aquesta recerca és observar si ...
    • La inclusió a través de la Gamificació: una investigació-acció 

      Ventura Morral, Roger (2024-05)
      El present Treball de Final de Grau consisteix en una investigació-acció de caràcter individual amb l’objectiu d’investigar la pregunta: Com afavorir la inclusió a partir de la Gamificació? Primerament, ...
    • La influència d'una intervenció gamificada en la motivació i les emocions de l'alumnat 

      Parés Albets, Jordi (2022-05-13)
      Aquest treball de fi de grau té com a objectiu analitzar l’impacte que té una intervenció gamificada en els factors motivacionals i emocionals de l’alumnat, com també interpretar la relació entre el ...
    • Influència de les activitats extraescolars en el rendiment acadèmic dels infants de 5è de primària a Artés 

      Pareja i Pladevall, Xavier (2022-05-12)
      L’estudi en qüestió analitza la influència de la pràctica d’activitats extraescolars en el rendiment acadèmic en alumnes de 5è de primària d’Artés. La mostra total de la recerca han estat 61 alumnes ...
    • El Joc de Rol com a metodologia per l’aprenentatge musical a l’aula de primària 

      Gallego Louzao, Nil (2022-04-12)
      L’objectiu general d’aquest treball és analitzar els beneficis de l'ús del joc de rol com a eina d'aprenentatge i estudi. D’aquest, se’n deriven els objectius específics següents: Mesurar l’impacte dels ...
    • Learning English as a foreign language and motivation: the use of an Educative Escape Room with 5-year-old children 

      Pintó Haro, Júlia (2022-05)
      This study has as its main objective to discover if gamification fosters English language learning. To do it so, an Educative Escape Room has been created and the motivation of very young learners, ...
    • Les TIC i la producció musical a l'aula: una font inesgotable de recursos 

      Oliver Cladera, Jaume (2023-04-30)
      La tendència cap a l’ús de de les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC) dintre de l’aula és cada vegada més alta. En un món cada vegada més digitalitzat, emprar aquests tipus d’eines sembla ...
    • Materials and supplementary materials used to teach vocabulary in the English class 

      Nocete Carrillo, Cristina (2013-05-17)
      This study is based on the analysis of the use of supplementary materials to teach vocabulary by second language teachers in Primary Education. The study consists of two analyses: the first one is a ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC