La globalització de la música a l'Educació Infantil
Author
Other authors
Publication date
2017-05Abstract
La música és un llenguatge universal que millora l’atenció, la motivació, la creativitat, la psicomotricitat, la memòria, l’estat anímic i, en conseqüència, l’aprenentatge. Tenint en compte els infinits avantatges que presenta, s’ha d’incloure en l’educació des d’etapes primerenques. La música està present en l’educació com a assignatura, però no està globalitzada. En aquesta recerca es presenta l’anàlisi de com la música ajuda en la motivació, l’atenció i l’aprenentatge dels infants en una classe d’educació infantil i, per tant, demostra que es pot globalitzar i no només utilitzar-la en classes puntuals.
Music is a universal language that enhances attention, motivation, creativity,motor skills, memory, mood and consequently, learning. Taking into consideration the huge advantages it provides, music should be included in education from early stages. It must be said that music is present in our educational system as a subject but not globally. This research offers an analisys of how music helps in motivation, attention and learning of little children in pre-school education. Therefore, it shows that music can be globalised and not only used in specific classes.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació i globalització
Música -- Ensenyament
Motivació en l'educació
Pages
66 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats