dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Pràctiques pedagògiques"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 29

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Actitudes lingüísticas de docentes de secundaria frente a los anglicismos en el lenguaje adolescente: enseñanza plurilingüe y translanguaging 

      Gayán Martorell, Laia (2020-06-05)
      En una sociedad globalizada y multilingüe la lengua evoluciona y se transforma. Un reflejo de este fenómeno es la presencia de anglicismos en el lenguaje de los adolescentes. Ante la diversidad ...
    • Adapting Agazzi sisters' theory to the learning of English as a foreign language in an early years classroom, vocabulary acquisition in Agazzi and conventional class methodologies 

      Hidalgo Baz, Mar (2020-05-15)
      The introduction of English as a Foreign Language (EFL) into early years Catalan classrooms can be done in several ways. The focus of this research is to work on vocabulary acquisition through a ...
    • Anàlisi de com dos docents conceben i posen en pràctica l'ensenyament de les Ciències a l'Educació Primària 

      Rammou Achamsse, Chadia (2020)
      Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de les concepcions que tenen dos docents de l’ensenyament de les ciències i la seva posada en pràctica. Les dades s’han obtingut mitjançant una entrevista i una ...
    • Anàlisi de la retroacció escrita i de la reescriptura d'articles d'opinió d'alumnes de 3r d'ESO 

      Rubiralta Pierola, Aida (2022-01-24)
      Aquest estudi analitza la retroacció escrita i la reescriptura de 22 textos d’un grup d’alumnes de 3r ESO de l’INS Lluís de Peguera de Manresa. L’objectiu de la recerca és conèixer quin tipus d’errors ...
    • Anàlisi de les interaccions a l'aula en dos projectes de coneixement del medi natural 

      Bueno Rodríguez, Clàudia (2020-05-15)
      Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de la interacció que sorgeix dins de dues aules de Primària, concretament a l’aula de 3r i 4t. Ambdues, treballen amb un projecte de ciències experimentals diferent. ...
    • Aplicació d'una metodologia tradicional versus metodologia híbrida entre gamificació i educació esportiva: efectes en la motivació i la futura intenció de pràctica 

      Cuenca Arniges, Hèctor (2020-06)
      Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica de Kinball a alumnes de 3er d’ESO amb una metodologia híbrida que incorpora dues metodologies diferents, la gamificació i l’educació esportiva. ...
    • El coneixement gramatical a partir de l'ús de la llengua i la reflexió: categories gramaticals 

      Abellán Cartró, Núria (2020-06-02)
      En aquest estudi realitzat amb alumnes de primer d’ESO s’investiga l’ensenyament de les categories gramaticals variables i invariables seguint els últims models d’investigació sobre seqüències didàctiques ...
    • Educació i revolució: repàs obert 

      Tort, Antoni (2011)
      Antoni Tort exposa moments històrics lligats a discursos i pràctiques pedagògiques diferents i analitza algunes qüestions com el dret a l'educació, l'educació en les revolucions, els projectes ...
    • Efectivitat del mètode d'ensenyament de les fraccions en una escola respecte al grau de comprensió d'aquest concepte en els alumnes 

      Mateos Rius, Laia (2020-05)
      Aquest estudi es centra en la relació entre el mètode d’ensenyament de les fraccions d’una escola del Gironès i el grau de comprensió d’aquest concepte en els seus alumnes. Les dades obtingudes provenen ...
    • La filosofia 3/18: l'art d'ensenyar a pensar 

      Sánchez Garrido, Loida (2021-05-14)
      En la societat actual es necessiten fomentar el pensament crític, creatiu i curós per formar persones amb capacitat reflexiva i capaces de conviure en societat. Aquest treball de Final de Grau planteja ...
    • La gamificació en el punt de mira: anàlisi dels efectes sobre l'alumnat d'una experiència gamificada hibridada amb aprenentatge cooperatiu 

      Iniesta Pizarro, Marc (2020-06-05)
      En el últims anys són moltes les metodologies didàctiques que han aparegut en el context educatiu i de caràcter innovador, com l’aprenentatge cooperatiu o la gamificació. Aquest fet planteja diverses ...
    • Hibridació del model pedagògic de responsabilitat personal i social i la gamificació, per fomentar les competències bàsiques transversals i els hàbits de vida saludables 

      Osete Santamaria, Anna (2020-06-02)
      L’objectiu d’aquest estudi ha sigut dissenyar, implementar i avaluar l’efecte d’una Unitat Didàctica amb un model pedagògic d’hibridació entre el Model de Responsabilitat Personal i Social i el Model ...
    • Implementació de pràctiques docents basades en l'Universal Instructional Design (UID) en el context de l'EEES: un estudi sobre l'impacte de suports al professorat, per a la seva implementació en l'àmbit universitari 

      Gastelaars, Tamara (2014-10-29)
      La finalitat d’aquesta recerca, és la identificació de la potencialitat d’estratègies d’implementació de pràctiques basades en principis d’Universal Instructional Design (UID) en el nostre context ...
    • Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception 

      Pozo Fuentes, Paula (2020-05)
      This research is a reflection about CLIL methodology. It is focused on the use of this methodology to improve pronunciation skills, and, more specifically, how it is perceived by teachers. The objectives ...
    • Inclusió de l'alumnat a l'àrea d'Educació Física: anàlisi d'activitats d'aprenentatge inclusives en un centre educatiu 

      Soler i Arumí, Arnau (2021-05)
      En aquest estudi s’ha portat a terme una investigació per analitzar quines activitats d’aprenentatge inclusives són presents dins l’àrea d’Educació Física en un centre educatiu concertat de Vic. En ...
    • L'aprenentatge de l'estadística al parvulari 

      Agell i Mas, Maria (2020-05)
      Aquest treball és una investigació educativa per analitzar com treballen l'estadística les mestres de parvulari, és a dir, per analitzar quines estratègies metodològiques i materials usen i quin tipus ...
    • L'avaluació dels aprenentatges dels alumnes durant el procés d'innovació i millora de les pràctiques educatives inclusives 

      Martínez Maireles, David (2018-09-14)
      L’objecte d’estudi d’aquesta investigació és el canvi de les pràctiques avaluatives dels docents que estan immersos en processos d’innovació de la seva pràctica educativa vinculada a tres eixos: ...
    • L'ensenyament de les modalitats dialectals de la llengua espanyola i el foment d'actituds lingüístiques positives entre l'alumnat 

      Piqué Salvatella, Genís (2020-06-04)
      Les actituds lingüístiques han centrat bona part de les investigacions sociolingüístiques. Es defineixen com una actitud social dels individus basada en la llengua o l’ús que se’n fa i sovint estan ...
    • L'escolta activa de l'infant en el seu aprenentatge 

      Giménez Lozano, Laia (2020-05)
      El present treball tracta sobre l’escolta activa, un dels principis més importants i difícils de tot el procés comunicatiu, saber escoltar, que té com objectiu escoltar i entendre aquesta comunicació ...
    • Políticas y prácticas en la formación permanente del profesorado en TIC en Cataluña 

      Ornellas, Adriana; Sánchez, Joan Anton; Fraga Colman, Leticia; Domingo Peñafiel, Laura (2015)
      En este artículo presentamos los resultados que emergen de una de las dimensiones investigadas en el proyecto “Políticas y prácticas en torno a las TIC en la enseñanza obli ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC