Listando por materia "Professors"
Mostrando ítems 1-10 de 10
-
Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage
(2014-05)El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ... -
Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària
(2021-06-02)L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal, acadèmic i professional dels alumnes. ... -
Anàlisi dels factors claus de la tutoria des de la perspectiva del tutor de l’Educació Secundària Obligatòria i Post-Obligatòria
(2021-06)La tutoria dins l’educació secundària és un element central dins la pràctica docent i esdevé un procés en què s’hi dedica temps a l’acompanyament i gestió d’un grup coordinat per un docent. Aquest, ... -
Análisis de los efectos de un proyecto innovador de co-docencia en la universidad
(2022)Con la voluntad de mejorar la enseñanza en la universidad se presenta el estudio de un proyecto de innovación didáctica en la educación superior que se corresponde con el modelo de codocencia de creación ... -
Autoridades comprensibles
(2009)Un repaso a las pedagogías formuladas en los últimos cien años, a las que se acusa de haber socavado la autoridad en el aula, permite observar un proceso plural y heterogéneo de construcción de ... -
Las emociones en la materia de Educación Física en estudiantes adolescentes y en el profesorado: Revisión bibliográfica
(2024)El bienestar emocional en el nuevo currículum educativo se considera un elemento definidor y principio pedagógico de la educación básica. Por esa razón, la educación emocional pretende potenciar el ... -
Percepció dels docents de secundària de Colòmbia envers la interdisciplinarietat i el rol de l’educació física en aquesta
(2023-05-19)La interdisciplinarietat és una estratègia pedagògica que implica la interacció de diferents disciplines, en diàleg i col·laboració per aconseguir un nou coneixement. Aquesta pren una gran rellevància ... -
Quina és la realitat de l'expressió corporal? Anàlisi de l'ensenyament de l'expressió corporal per a la millora de l'educació primària
(2016-05)Aquest estudi va néixer d’una especial necessitat personal i professional d’avançar qualitativament en la labor docent en Expressió Corporal; identificar els problemes actuals de l’ensenyament, anar a ... -
Reported evidence-based writing practices and teachers' beliefs in Catalonia, Spain: an exploratory study
(2022)This paper investigates the reported frequency of the use of evidence-based writing practices (EBWPs) by teachers (N = 51) in primary and secondary school classrooms in a sample of schools in the ...