dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Anglès--Ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-4 de 4

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Development of Oral English in the Primary School Classroom: A Teaching Guide for the First Cycle 

      Fernández Verdaguer, Clàudia; Tresserra García, Alba (2025-05-01)
      Oral communication is essential for developing English language proficiency in the youngest learners. However, it often receives less attention than reading and writing skills in primary classrooms. ...
    • Integrating music into english language routines to enhance phonological awareness 

      Font Serratosa, Aina; Romero Sales, Max (2025-05-01)
      This Final Dissertation Project aims to provide Early Childhood Education teachers with a practical and engaging tool to support the development of English phonological awareness in very young learners. ...
    • Introducing phonological awareness through rhymes: a didactic proposal for teachers 

      Torres Cabañas, Anna (2025-05-01)
      This final year project was designed to provide teachers a useful tool to introduce English phonological awareness to very young learners. Rhymes are not a very common resource to teach English as a ...
    • Use of L1 in english as a foreign language classroom for very young learners 

      Pey Alsina, Aina (2025-05-19)
      This study explores the presence of Code Switching in English as a Foreign Language (EFL) classrooms of very young learners. The main objective was to determine if the first language (L1) is used or ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC