dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Educació física"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 84

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat 

      Ametller Lurbe, Albert (2015-06)
      En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació, que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves ...
    • Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès 

      Martí Pérez, Ruben (2017-06)
      El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació ...
    • Anàlisi de la competència del professorat d'educació física davant l'alumnat amb discapacitat 

      Arisa Closas, Núria (2014-05)
      La present investigació es fonamenta en l’anàlisi de la competència del professorat d’educació física envers un alumnat amb discapacitat. L’objectiu és tenir coneixement de com el professorat assoleix ...
    • Anàlisi de la implementació de l'aprenentatge cooperatiu segons el model CA/AC en mestres tutors i mestres d'educació física 

      Berenguer Carrera, Núria (2024-02-14)
      L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar la implementació de l’aprenentatge cooperatiu (AC) segons el model Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar (CA/AC) en mestres tutors i mestres d’educació ...
    • Anàlisi de la influència als alumnes de l’aplicació d’una unitat didàctica d’aprenentatge cooperatiu amb les consideracions de la neuroeducació-física a l’educació secundària 

      Santaella Oller, Xavier (2016-06-10)
      Es porta a terme un estudi comparatiu entre dues unitats didàctiques amb metodologies diferents aplicades a dos grups del Jaume Callís de Vic a l’àrea d’Educació Física. L’objectiu és comprovar la ...
    • Anàlisi de la influència de l’aprenentatge cooperatiu en la implementació de la unitat didàctica de bàdminton, al curs escolar de 2n d’ESO de l’Institut de Sarrià de Ter 

      Comas Rosselló, Sebastià (2021-06-04)
      Es porta a terme una anàlisi del model pedagògic de l'aprenentatge cooperatiu dins les classes d'Educació Física, concretament al curs de segon d'ESO de l'Institut de Sarrià de Ter. L'objectiu general ...
    • Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà 

      Verdaguer Matas, Adrià (2019-01-25)
      Els objectius del present estudi han estat conèixer les visions que tenen els diferents agents educatius (professorat d’educació física, professorat d’altres matèries i alumnat) de l’educació física, ...
    • Anàlisi de les diferències en la conducta motriu dels alumnes de l'ESO durant la realització d'un joc col·lectiu 

      Navinés i Calvo, David (2013-05)
      Partint de la base que no tots els alumnes es desenvolupen de la mateixa manera en el marc de les pràctiques esportives col·lectives a l’àrea d’Educació Física, per què no indagar dins el comportament ...
    • Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat 

      Soldevila Martí, Judit (2017-06)
      Existeix un sentiment de desgast i desencant per les reformes educatives que s’han fet, la qual cosa ens ha de dur a invertir esforços en la mobilització dels sabers adquirits i en la producció de ...
    • Anàlisi dels efectes sobre l’alumnat d’una experiència gamificada envers la metodologia tradicional 

      Nevado Llamas, Adrián (2021-06-04)
      En aquest treball es porta a terme un estudi comparatiu entre els efectes que provoca l’aplicació d’una model innovador, envers els efectes provocats per una metodologia tradicional. L’objectiu és ...
    • Anàlisi dels hàbits alimentaris i esportius dels alumnes de cicle superior de l’escola Sagrat Cor de Vic 

      Jurado i Salvans, Sílvia (2018-05-14)
      Aquest treball de recerca planteja un estudi sobre els hàbits alimentaris i esportius dels alumnes de cicle superior de l’escola Sagrat Cor de Vic. L’objectiu principal de l’estudi és conèixer quins ...
    • Anàlisi descriptiu dels nivells d’Activitat Física, les motivacions i les barreres de pràctica fisicoesportiva dels alumnes del Sagrats Cors de Torelló 

      Jurado i Salvans, Sílvia (2016-06)
      Aquest treball de recerca planteja un estudi descriptiu dels nivells d’activitat física, les motivacions i les barreres per a la pràctica d’activitat física dels alumes de secundària del centre Sagrats ...
    • Anàlisis de la relació del rendiment acadèmic de l'alumnat d'Educació Secundària Obligatòria en l'àrea d'Educació Física amb el grau de motivació i el seu nivell d'activitat física i comportament sedentari 

      Perramon Brichs, Bernat (2023-05-30)
      En el present estudi es pretén analitzar les relacions que poden existir entre diferents aspectes de l’àmbit de l’educació, que el docent d’Educació Física ha de tenir present per garantir un bon ...
    • Aplicació d'una metodologia tradicional versus metodologia híbrida entre gamificació i educació esportiva: efectes en la motivació i la futura intenció de pràctica 

      Cuenca Arniges, Hèctor (2020-06)
      Aquest estudi es basa en l’aplicació d’una unitat didàctica de Kinball a alumnes de 3er d’ESO amb una metodologia híbrida que incorpora dues metodologies diferents, la gamificació i l’educació esportiva. ...
    • Aportacions de les competències bàsiques al plantejament educatiu d’un curset de natació en horari escolar 

      Aparicio i García, Yolanda (2015-05)
      Diversos autors parlen de la importància que té l’aplicació de les competències bàsiques dins de l’educació Primària, afirmant que d’aquesta manera aconseguim durant l’etapa obligatòria que els alumnes ...
    • Aprendizaje cooperativo en Educación Física como estrategia inclusiva para favorecer la cohesión del alumnado en un grupo de 3º ESO 

      Martí Escamilla, Robert (2024-06-01)
      Este Trabajo Final de Máster pretende analizar si el aprendizaje cooperativo aplicado a la Educación Física puede ser una herramienta para mejorar la cohesión, la convivencia y la participación en un ...
    • Beneficis socials del treball cooperatiu a l'aula d'educació física 

      Abadias González, Albert (2013-05-17)
      Hi ha diversos autors que parlen dels beneficis socials que aporten les estructures d’aprenentatge cooperatives dins les aules d’Educació Primària, afirmant que d’aquesta manera podem millorar la cohesió ...
    • Ciències de l’Activitat Física i l’Esport: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere 

      Serra Payeras, Pedrona; Soler Prats, Susanna (2022)
      La formació de les noves generacions de professionals de l’activitat física, l’educació física i l’esport des de la perspectiva de gènere és imprescindible per assolir la igualtat efectiva entre dones ...
    • Com millorar la cohesió del grup-classe a través del treball cooperatiu a les classes d'educació física? Avaluació de l’aplicació d’una UP d’aprenentatge cooperatiu per la millora de les relacions 

      Alsedà Planes, Bibiana (2014-05-16)
      Aquest treball d’investigació es basa en l’avaluació de l’aplicació d’una Unitat de Programació fomentada amb el treball cooperatiu, per tal d’observar les millores que pot causar en la interacció d’un ...
    • Comparació de l’educació física entre Catalunya i Nepal 

      Pallàs Franquesa, Marc (Curs 2024-2025, 2025-05-19)
      Aquest treball presenta una anàlisi comparativa de l’educació física en dues escoles situades en contextos diferents: una a Catalunya i l’altra al Nepal. L’objectiu general és comparar l’ensenyament ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC