dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Educació infantil"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 120

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Activitats d'educació infantil en els museus 

      Martín Aldomà, Ana Maria (2015-05)
      Amb aquest treball es pretén dur a terme un procés d’investigació sobre les activitats educatives d’ Educació Infantil als museus d'art. Es tracta d'una recerca d’informació que té com a objectiu, ...
    • La adaptación de los niños i niñas a la escuela Montessori de Educación Infantil: Kinderhouse Montessori School. San Diego (CA, EE.UU) 

      Serrano Martínez, Nuria (2018-05)
      Adaptarse significa acomodarse a las diversas circunstancias y condiciones del entorno y todo ser vivo pasa por la necesidad de adaptase a lo largo de su vida. El momento del nacimiento supone la mayor ...
    • Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners 

      Peralta Gallego, Allen (2023-05-30)
      Oral corrective feedback is a frequently studied area of foreign language learning. That being said, when it comes to very young learners, the amount of studies regarding oral feedback diminishes a lot. ...
    • Anàlisi de l'experiència dels infants, entre 3 i 6 anys, de l'escola Verntallat, amb les TIC 

      Tarré i González, Anna (2014-05-16)
      Vivim immersos en l’era digital i els infants, des del moment que neixen i formen part d’aquest món, entren en contacte amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Aquesta recerca pretén ...
    • Anàlisi de la relació que s'estableix entre l'escola de Gironella i les famílies 

      Cabanas Berenguer, Rosa (2022-05)
      El present treball és un estudi de cas sobre la relació entre les famílies i l’escola. Aquests dos agents són els punts de referència de l’infant que l’acompanyaran en el seu desenvolupament i creixement ...
    • Anàlisi de recursos per al procés d'immersió lingüística en infants de parvulari 

      Barcons Sanchez, Laia (2021-05)
      El propòsit d’aquesta recerca és conèixer i analitzar els recursos que utilitzen els centres educatius per afavorir el procés d’immersió lingüística de l’alumnat d’educació infantil. Durant molts anys ...
    • Applying the theory of multiple intelligences in teaching english at infant education 

      Codina i Ros, Mar (2016-05)
      L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar l’aplicació de la Teoria de les Intel•ligències Múltiples desenvolupada per Howard Gardner (1983) en l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil com a llengua ...
    • Aprendre geometria a l'educació infantil a través de l'art 

      Coromina Serra, Judit (2015-05)
      Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant ...
    • Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3 

      Pérez Paredes, Anna (2014-05)
      Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ...
    • Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes 

      Madrià i Sàbat, Mar (2014-05)
      L’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes ...
    • Aules multigrau, una opció pedagògica 

      Bosch i Costa, Neus (2022-05)
      L’anàlisi de l’agrupació de l’alumnat en aules multigrau per motius pedagògics i no estructurals és l’objectiu de l’estudi de cas realitzat a l’Escola Arrels de Maçanet de la Selva, on des de fa dos ...
    • Autonomia i inclusió dels alumnes d'educació infantil a l'escola rural: les conferències a l'escola La Popa de Castellcir 

      Roca Crespi, Irene (2013-05-17)
      El tema central d’aquest Treball Final de Grau és l’autonomia dels alumnes d’educació infantil a l’escola rural. Aquest projecte està organitzat a partir de dos grans blocs. En el primer bloc hi trobem ...
    • Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school 

      Raurell Bellavista, Dolors (2017-05)
      Many authors have supported autonomy in education. However, few studies about this are done in early childhood and most of them refer to autonomy as a free play or free choice. This research is a case ...
    • Avaluació de l’adquisició del concepte de nombre en aules multinivell d’Educació Infantil 

      Vendrell Galí, Sílvia (2019-06)
      En els cicles més elevats de les nostres escoles trobem infants que mostren dificultats en el coneixement abstracte de les matemàtiques més complexes, moltes vegades aquestes dificultats són degudes a ...
    • Barriers in the beginning of teaching english using drama: an action research case 

      Vila i Tañà, Íngrid (2018-05)
      Over the past years, teaching English as a foreign language in young learners is increasing. The use of drama in education is gaining influence because it focuses on the child, therefore, educators use ...
    • Els beneficis de l'art en els infants: l'Artteràpia 

      Codina i Vila, Sabina (2014-05)
      El propòsit de la meva recerca és saber com les arts plàstiques ajuden en el desenvolupament integral dels infants, quines estratègies metodològiques s’utilitzen, com es porten a terme i quins beneficis ...
    • Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas 

      Pericas i Ramos, Marta (2013-05-17)
      Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. ...
    • Les cançons com a recurs per l’adquisició de rutines a l’educació infantil 

      Fortet Casabella, Anna (2025-05-05)
      Aquest treball de final de grau té per objectiu observar, conèixer i analitzar com les cançons infantils poden afavorir l’adquisició de rutines i promoure el desenvolupament de l’autonomia en infants ...
    • La capacitat lingüística en l'Educació Infantil a través de la música 

      Lagresa Silvestre, Lídia (2015-05)
      Actualment a les escoles, hi ha una quantitat d’alumnes diferents provinents d’altres països. Això, ha fet que les escoles hagin hagut de variar la manera de com ensenyar la llengua i buscar recursos ...
    • Característiques bàsiques de l’organització d’espais, d’ambients i dels tipus de materials que hauria d’estar present en les escoles d’educació infantil (3-6) per garantir pràctiques educatives de qualitat 

      Bresser i Guerrero, Ingrid; Caro i Carrasco, Ruth (2014-05-16)
      Amb el present treball es vol aprofundir en la manera que influeix l’organització d’espais, d’ambients i les característiques dels materials en el procés educatiu. A partir d’una recerca teòrica en base ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC