dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellà
  • Català 
    • Castellano
    • English
  • Connexió
Visualitzant per matèria 
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
  •   Inici
  • Visualitzant per matèria
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Visualitzant per matèria "Gramàtica -- Ensenyament"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordena per:

Ordre:

Resultats:

Ara mostrant els elements 1-7 de 7

  • títol
  • data de publicació
  • data d'enviament
  • ascendent
  • descendent
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • La construcció del coneixement gramatical en aprenents d'educació primària i secundària: algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb 

      Casas-Deseures, Mariona; Durán, Carme; Fontich, Xavier (2017)
      El verb és una de les categories que una gramàtica escolar ha d’abordar necessàriament, tant pel que fa al coneixement de la noció i de la seva relació amb altres categories, com per la funció fonamental ...
    • De la gramàtica en context a la traducció de la llengua C en un entorn virtual d'aprenentatge 

      Delgar Farrés, Gemma (2021)
    • Introducció al Monogràfic«Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica» 

      Casas-Deseures, Mariona; Comajoan, Llorenç (2017)
      Introducció al monogràfic «Noves perspectives per a l’ensenyament-aprenentatge de la gramàtica: cap a una gramàtica pedagògica», del número 63 (tardor 2017) de Caplletra. Revista Internacional de Filologia.
    • L’ensenyament-aprenentatge de la formació de paraules a través del treball per projectes a primer d’ESO 

      Torrentallé Riba, Emma (2021-06-04)
      Aquest estudi investiga l’ensenyament-aprenentatge de la formació de paraules entre els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Escola Marta Mata de Torelló, a través del treball per projectes. Els objectius ...
    • La percepció dels assistents d'escriptura per part d'alumnes de secundària i batxillerat 

      Vives Aura, Oriol (2022-06-01)
      En el context de pandèmia arran de la COVID-19, ha estat necessari repensar com els alumnes poden aprendre en contextos fora de l’aula. Entre aquests aprenentatges hi ha la competència escrita, i una ...
    • Retos para el profesorado en formación ante la enseñanza de la gramática en primer ciclo de primaria desde el modelo EGRAMINT 

      Casas-Deseures, Mariona; Sánchez-Rodríguez, Susana (2024)
      En este capítulo se presentan y analizan las representaciones de tres estudiantes de Ma- | gisterio sobre la implementación de secuencias didácticas del modelo EGRAMINT (SDGE), como dispositivos ...
    • El tratamiento del complemento directo en los libros de texto de educación secundaria 

      Reina Carrascosa, Rubén (2022-06-02)
      Esta investigación analiza el tratamiento del complemento directo en los libros de texto de educación secundaria de la editorial McGraw Hill. Después de examinar su presencia en la documentación oficial, ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC
       

       

      Visualitza

      Tot el repositoriPer comunitats i col·leccionsPer data de publicacióPer autoriaPer títolPer matèria

      El meu compte

      EntraRegistre
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacte | Avís legal | Política de galetes | Accessibilitat | Mapa web
      Amb la col·laboració del
      CSUC