Browsing by Subject "Interacció educativa"
Now showing items 1-7 of 7
-
Análisis del comportamiento de niños y niñas menores de cinco años durante la interacción con apps educativas: Hacia la comprensión de las potencialidades educativas de los recursos digitales infantiles
(2022)APP2five, rediseñando Apps educativas de calidad dirigidas a la primera infancia, es un proyecto I+D cuya finalidad es la búsqueda de la calidad de los recursos digitales para los/as más pequeños/as. ... -
Aules multigrau, una opció pedagògica
(2022-05)L’anàlisi de l’agrupació de l’alumnat en aules multigrau per motius pedagògics i no estructurals és l’objectiu de l’estudi de cas realitzat a l’Escola Arrels de Maçanet de la Selva, on des de fa dos ... -
Colaborar para aprender
(2013)Las universidades de la era digital deben asumir el reto de transformar su entorno de enseñanza y aprendizaje, en el que tradicionalment ha predominado la clase magistral, para adoptar enfoques educativos ... -
La enseñanza responsiva y la reflexión sobre la práctica: una propuesta para la formación inicial de maestros de educación infantil
(2024)Responsive teaching and reflection on practice can contribute to the training of competent teachers, guiding students in the process of knowledge construction. On this premise, we present design-based ... -
L'impacte del treball col·laboratiu en l'ambient i rendiment a les aules de secundària
(2024-05-31)L’aplicació de noves metodologies innovadores dins les aules de secundària ha estat, des dels darrers anys, un dels objectius principals en els àmbits curricular, d’investigació i la formació permanent. ... -
L’Efecte de les expectatives en la interacció professor-alumne
(2014-05)El present treball tracta sobre l’Efecte Pigmalió. Aquest efecte explica com les expectatives que tenen els docents envers l’alumnat poden afectar fins a tal punt, que el rendiment d’aquests es pot veure ... -
Organització d’apadrinaments comunicatius en anglès entre Ed. Infantil i Cicle Mitjà per fomentar la comunicació oral entre iguals
(2019)Porto 15 anys buscant maneres de millorar les meves pràctiques a l’aula, tenint llargs debats amb els companys/es especialistes del centre, fent proves i més proves, dissenyant materials i activitats ...