dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando por materia 
  •   Principal
  • Listando por materia
  •   Principal
  • Listando por materia
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando por materia "Professors"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-12 de 12

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage 

      Escandell Peso, Sergi (2014-05)
      El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ...
    • Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària 

      Codina i Nadal, Anna (2021-06-02)
      L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal, acadèmic i professional dels alumnes. ...
    • Anàlisi dels factors claus de la tutoria des de la perspectiva del tutor de l’Educació Secundària Obligatòria i Post-Obligatòria 

      Gómez Cazorla, David (2021-06)
      La tutoria dins l’educació secundària és un element central dins la pràctica docent i esdevé un procés en què s’hi dedica temps a l’acompanyament i gestió d’un grup coordinat per un docent. Aquest, ...
    • Análisis de los efectos de un proyecto innovador de co-docencia en la universidad 

      Pla, Gil; Arumí Prat, Joan; Simó, Núria (2022)
      Con la voluntad de mejorar la enseñanza en la universidad se presenta el estudio de un proyecto de innovación didáctica en la educación superior que se corresponde con el modelo de codocencia de creación ...
    • Autoridades comprensibles 

      Tort, Antoni (2009)
      Un repaso a las pedagogías formuladas en los últimos cien años, a las que se acusa de haber socavado la autoridad en el aula, permite observar un proceso plural y heterogéneo de construcción de ...
    • El desenvolupament de la identitat professional dels i les docents d’aules hospitalàries 

      Sitjes Carrió, Maria (2025-05-19)
      Aquest Treball de Final de Grau és un estudi qualitatiu que se centre en el desenvolupament de la identitat professional dels docents que exerceixen la seva tasca en aules hospitalàries de Catalunya. ...
    • Las emociones en la materia de Educación Física en estudiantes adolescentes y en el profesorado: Revisión bibliográfica 

      Rabassa Blanco, Jordi; Arumí Prat, Joan (2024)
      El bienestar emocional en el nuevo currículum educativo se considera un elemento definidor y principio pedagógico de la educación básica. Por esa razón, la educación emocional pretende potenciar el ...
    • Introducing english as a foreign language through nursery rhymes to very young learners 

      Voserrais Montardit, Aina (2025-05-05)
      Ensenyar EFL a aprenents molt joves requereix implicació i recursos significatius. Les cançons infantils donen suport a la introducció de l'anglès mitjançant el ritme, la repetició i el joc. Aquest ...
    • Les xarxes de col·laboració de professorat entre escoles: impactes, dificultats i reptes de futur 

      Moreras Costa, Elisabet (2022-09)
    • Percepció dels docents de secundària de Colòmbia envers la interdisciplinarietat i el rol de l’educació física en aquesta 

      Oliver Mestres, Pep (2023-05-19)
      La interdisciplinarietat és una estratègia pedagògica que implica la interacció de diferents disciplines, en diàleg i col·laboració per aconseguir un nou coneixement. Aquesta pren una gran rellevància ...
    • Quina és la realitat de l'expressió corporal? Anàlisi de l'ensenyament de l'expressió corporal per a la millora de l'educació primària 

      Tuneu Suriñach, Júlia (2016-05)
      Aquest estudi va néixer d’una especial necessitat personal i professional d’avançar qualitativament en la labor docent en Expressió Corporal; identificar els problemes actuals de l’ensenyament, anar a ...
    • Reported evidence-based writing practices and teachers' beliefs in Catalonia, Spain: an exploratory study 

      Birello, Marilisa; Comajoan, Llorenç; Sorolla, Natxo (2022)
      This paper investigates the reported frequency of the use of evidence-based writing practices (EBWPs) by teachers (N = 51) in primary and secondary school classrooms in a sample of schools in the ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC