La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2009ISSN
1695-7121
Tipus de document
Article
Llengua
Castellà
Paraules clau
Promoció turística
Girona, Temps de Flors
Imatge turística
Pàgines
12 p.
Publicat per
Instituto Universitario de Ciencias Políticas y Sociales
Citació
Jiménez Morales, Mónika ; San Eugenio Vela, Jordi de."La Organización de eventos como estrategia identitaria y evocadora de imagen turística. Estudio de caso: Girona.Temps de flors". A: Pasos: revista de turismo y patrimonio cultural, 2009, núm. 1, p. 73-84
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Articles [1389]
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/