Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat Autònoma de Barcelona
dc.contributor.authorComajoan, Llorenç
dc.contributor.authorBirello, Marilisa
dc.contributor.authorSalguero, Tania
dc.date.accessioned2025-04-28T06:41:22Z
dc.date.created2024
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationComajoan-Colomé, Ll., Birello, M., Salguero, T. (2024) Corregim a mida. Sense por però amb senderi. Articles de didàctica de la llengua i la literatura, (101), 32-39ca
dc.identifier.issn1133-9845ca
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180159
dc.description.abstractL’article proposa reflexions sobre com es poden corregir i comentar els textos escrits d’estudiants de secundària i, en concret, de l’alumnat que no té el català com a llengua familiar. S’hi proposen diferents tipus de correcció i s’hi recomanen dues estratègies: a) corregir-ne primer els aspectes discursius i més tard els lingüístics, i b) fer-ne correccions a mida, segons les característiques i les necessitats de l’alumnat.ca
dc.format.extent8 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherGraóca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherCorrecció d'estilca
dc.subject.otherEscripturaca
dc.subject.otherAvaluacióca
dc.subject.otherAlumnesca
dc.titleCorregim a mida. Sense por però amb senderica
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Ficheros en el ítem

Este documento contiene ficheros embargados indefinidamente

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir