Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorFont Serratosa, Aina
dc.contributor.authorRomero Sales, Max
dc.date.accessioned2025-07-23T07:26:20Z
dc.date.available2025-07-23T07:26:20Z
dc.date.created2025-05-01
dc.date.issued2025-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180343
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractThis Final Dissertation Project aims to provide Early Childhood Education teachers with a practical and engaging tool to support the development of English phonological awareness in very young learners. The project consists of a set of original songs designed to be used during daily classroom routines, targeting English phonemes that are particularly challenging for Catalan speaking children. Based on a theoretical framework that explores the relationship between phonological awareness, music, and routines, this study proposes a meaningful way to integrate language learning into everyday school life. The songs and materials were shared with Early Childhood, English, and music teachers, whose feedback was collected through questionnaires to assess their practicality and effectiveness. The results suggest that using music in routine contexts can be a powerful pedagogical strategy to enhance pronunciation, auditory discrimination, and overall phonological skills in early language learners.ca
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Grau té com a objectiu oferir als mestres d’Educació Infantil una eina pràctica i atractiva per a afavorir el desenvolupament de la consciència fonològica en anglès en els infants. El projecte consisteix en un conjunt de cançons originals dissenyades per ser utilitzades durant les rutines diàries a l’aula, posant èmfasi en fonemes de l’anglès que resulten especialment difícils per a nens i nenes catalanoparlants. Basat en un marc teòric que explora la relació entre la consciència fonològica, la música i les rutines, aquest estudi proposa una manera significativa d’integrar l’aprenentatge de l’anglès en la vida escolar quotidiana. Les cançons i materials van ser compartits amb mestres d’Educació Infantil, així com amb especialistes d’anglès i música, i es va recollir la seva opinió a través de qüestionaris per tal d’avaluar-ne la viabilitat i eficàcia. Els resultats suggereixen que l’ús de la música en contextos de rutina pot ser una estratègia pedagògica potent per millorar la pronunciació, la discriminació auditiva i, en general, les habilitats fonològiques en l’aprenentatge inicial d’una llengua estrangera.ca
dc.format.extent49 p.ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject.otherMúsica--Ensenyament per a infantsca
dc.subject.otherMúsica i llenguatgeca
dc.subject.otherAnglès--Ensenyamentca
dc.titleIntegrating music into english language routines to enhance phonological awarenessca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject.udc02ca


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir