Quina és la relació que hi ha entre les barreres en l’aprenentatge i els tipus de diàleg que fan les nenes i els nens en els aprenentatges basats en el joc?
Author
Other authors
Publication date
2025-05-19Abstract
Aquest Treball de Final de Grau (TFG) investiga la relació entre les barreres en
l’aprenentatge i els tipus de diàleg (exploratori, disputatiu i acumulatiu) que estableixen les
nenes i els nens en activitats d’aprenentatge basades en el joc (ABJ), concretament en un
escpae room fet pel projecte anomenat AIGUACCIÓ, coordinat pel grup de recerca en
construcció de coneixement (GERCC) amb el suport de la Fundación Española de la ciencia
y tecnologia (FCT - 23 -19084). La finalitat amb la qual es porta a terme el treball és per
comprendre com millorar les pràctiques educatives per garantir una participació equitativa i
significativa per part de tot l’alumnat, fent especial èmfasi en la ciència com a eina de
pensament crític dins d’un marc inclusiu.
This Final Degree Project (TFG) investigates the relationship between barriers to learning
and the types of dialogue (exploratory, disputative and cumulative) that girls and boys
establish in game-based learning activities (ABJ), specifically in an escape room made by
the project called AIGUACCIÓ, coordinated by the research group on knowledge
construction (GERCC) with the support of the Spanish Foundation for Science and
Technology (FCT - 23 -19084). The purpose of the work is to understand how to improve
educational practices to guarantee equitable and meaningful participation by all students,
with special emphasis on science as a tool for critical thinking within an inclusive framework.
Document Type
Project / Final year job or degree
Document version
Published version
Language
Catalan
Pages
74 p.
Note
Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/