Com es poden ensenyar matemàtiques a través dels contes al segon cicle d’educació infantil
Author
Other authors
Publication date
2025-05-01Abstract
Aquest treball té com a finalitat saber com es poden ensenyar les
matemàtiques a través dels contes al segon cicle d’Educació Infantil. Per
poder-ho fer s’han establert objectius i a través d’una recerca de paradigma
interpretatiu, una recerca qualitativa i l’anàlisi documental s’ha pogut obtenir
com a resultat els continguts i processos matemàtics que s’han de treballar a
Educació Infantil. A més a més, també s’ha obtingut un conjunt de contes per
poder treballar els continguts matemàtics esmentats anteriorment. Finalment,
s’han obtingut unes preguntes i propostes d’activitats per poder acompanyar un
dels contes seleccionats i així servir d’exemple per treballar les matemàtiques
amb altres contes.
This paper aims to know how mathematics can be taught through storytelling in
Early Childhood Education. In order to do this, three objectives have been
established and through an interpretative paradigm research, a qualitative
research and documentary analysis, it has been possible to obtain as a result
the mathematical content and the processes that must be worked on in Early
Childhood Education. In addition, a set of stories has also been obtained to be
able to work on the mathematical contents mentioned above. Finally some
questions and activities have been obtained to accompany one of the selected
stories and thus serve as an example for working on mathematics with other
stories.
Document Type
Project / Final year job or degree
Document version
Published version
Language
Catalan
Keywords
Pages
42 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2024-2025
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/