Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPáez Montero, Alba
dc.date.accessioned2025-09-08T11:59:11Z
dc.date.created2025-05-01
dc.date.issued2025-05-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180449
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractL’objectiu del present estudi és observar i identificar quines rutines estructurades i estratègies d’aula són més efectives per afavorir l’adquisició de l’anglès com a llengua estrangera en infants d’educació infantil. La recerca s’ha dut a terme mitjançant dues eines principals: un qüestionari respost per 24 mestres d’anglès d’educació infantil de diverses zones de Catalunya, i quatre entrevistes a professionals de diferents àmbits relacionats amb el desenvolupament infantil. Aquests inclouen una mestra d’anglès, una psicopedagoga, una tècnica d’educació especial i un neuropediatre. L’estudi se centra en dos aspectes principals: l’ús de rutines lingüístiques a l’aula d’EFL i la seguretat emocional dels infants durant el procés d’aprenentatge de la llengua. Tota la informació recollida ha estat analitzada i comparada amb el marc teòric. Els resultats de l’estudi es presenten en aquest treball final de grauca
dc.description.abstractThe aim of the present study is to observe and identify which structured routines and classroom strategies are most effective for supporting the acquisition of English as a foreign language in preschool children. The research has been carried out through two main tools: a survey completed by 24 early childhood English teachers from different areas of Catalonia, and four interviews with professionals from various fields related to child development. These include an English teacher, a psychopedagogue, a special educational assistant, and a pediatric neurologist. The study focuses on two main aspects: the use of linguistic routines in the EFL classroom and the emotional security of young learners during the language learning process. All the information gathered has been analysed and compared with the theoretical framework. The results of the study are presented in this final dissertationca
dc.format.extent71 p.ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherEntorn escolarca
dc.subject.otherEducació infantilca
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca
dc.titleCreating a safe learning environment: what preschoolers need to master classroom routines in a foreign languageca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Ficheros en el ítem

Este documento contiene ficheros embargados indefinidamente

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir