Mostra el registre parcial de l'element
EFL teaching strategies in 6th grade primary education
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | López Arrieta, Mª Victoria | |
dc.date.accessioned | 2025-09-09T10:55:24Z | |
dc.date.created | 2025-01-15 | |
dc.date.issued | 2025-01-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180452 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | This study examines the teaching strategies used by English as a Foreign Language (EFL) in-service teachers in sixth-grade primary school classrooms. The primary objective of this piece of research is to gather, analyze, and discuss the perspectives of some primary school EFL teachers and their students on the most frequently utilized classroom strategies for teaching English. Data collection was conducted through surveys designed by the author, which were distributed to both teachers and their students to obtain and analyze their responses. The findings aim to shed light on the alignment and differences in perceptions between teachers and students of regular EFL teaching practices within this educational context. | ca |
dc.description.abstract | Aquest estudi examina les estratègies d’ensenyament utilitzades pels professors d’anglès com a llengua estrangera (EFL) a les classes de sisè de primària. L’objectiu principal d’aquesta recerca és recollir, analitzar i debatre les perspectives de quatre professors d’EFL en educació primària i dels seus alumnes sobre les estratègies d’ensenyament de l’anglès més utilitzades a l’aula. La recollida de dades es va dur a terme mitjançant enquestes dissenyades per l’autor, que es van distribuir tant als professors com als seus alumnes per obtenir i analitzar les seves respostes. Les conclusions tenen com a objectiu aclarir el grau d’alineació i les diferències en les percepcions entre mestres i alumnes sobre les pràctiques recurrents d’ensenyament d’EFL en aquest context educatiu. | ca |
dc.description.abstract | Este estudio examina las estrategias de enseñanza utilizadas por los profesores de inglés como lengua extranjera (EFL) en las clases de sexto grado de educación primaria. El objetivo principal de esta investigación es recopilar, analizar y discutir las perspectivas de cuatro profesores de EFL en educación primaria y de sus estudiantes sobre las estrategias de enseñanza de inglés más empleadas en el aula. La recopilación de datos se llevó a cabo mediante encuestas diseñadas por el autor, que fueron distribuidas tanto a los profesores como a sus estudiantes para obtener y analizar sus respuestas. Los hallazgos buscan arrojar luz sobre el grado de alineación y las diferencias entre profesores y alumnos en las percepciones de prácticas recurrentes de enseñanza de EFL en este contexto educativo. | ca |
dc.format.extent | 36 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Educació primària | ca |
dc.subject.other | Estratègies d'aprenentatge | ca |
dc.subject.other | Anglès -- Ensenyament | ca |
dc.title | EFL teaching strategies in 6th grade primary education | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | forever | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/ClosedAccess | |
dc.date.embargoEnd | 9999-01-01 |
Fitxers en aquest element
Aquest document conté fitxers embargats indefinidament