Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorLópez Arrieta, Mª Victoria
dc.date.accessioned2025-09-09T10:55:24Z
dc.date.created2025-01-15
dc.date.issued2025-01-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180452
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractThis study examines the teaching strategies used by English as a Foreign Language (EFL) in-service teachers in sixth-grade primary school classrooms. The primary objective of this piece of research is to gather, analyze, and discuss the perspectives of some primary school EFL teachers and their students on the most frequently utilized classroom strategies for teaching English. Data collection was conducted through surveys designed by the author, which were distributed to both teachers and their students to obtain and analyze their responses. The findings aim to shed light on the alignment and differences in perceptions between teachers and students of regular EFL teaching practices within this educational context.ca
dc.description.abstractAquest estudi examina les estratègies d’ensenyament utilitzades pels professors d’anglès com a llengua estrangera (EFL) a les classes de sisè de primària. L’objectiu principal d’aquesta recerca és recollir, analitzar i debatre les perspectives de quatre professors d’EFL en educació primària i dels seus alumnes sobre les estratègies d’ensenyament de l’anglès més utilitzades a l’aula. La recollida de dades es va dur a terme mitjançant enquestes dissenyades per l’autor, que es van distribuir tant als professors com als seus alumnes per obtenir i analitzar les seves respostes. Les conclusions tenen com a objectiu aclarir el grau d’alineació i les diferències en les percepcions entre mestres i alumnes sobre les pràctiques recurrents d’ensenyament d’EFL en aquest context educatiu.ca
dc.description.abstractEste estudio examina las estrategias de enseñanza utilizadas por los profesores de inglés como lengua extranjera (EFL) en las clases de sexto grado de educación primaria. El objetivo principal de esta investigación es recopilar, analizar y discutir las perspectivas de cuatro profesores de EFL en educación primaria y de sus estudiantes sobre las estrategias de enseñanza de inglés más empleadas en el aula. La recopilación de datos se llevó a cabo mediante encuestas diseñadas por el autor, que fueron distribuidas tanto a los profesores como a sus estudiantes para obtener y analizar sus respuestas. Los hallazgos buscan arrojar luz sobre el grado de alineación y las diferencias entre profesores y alumnos en las percepciones de prácticas recurrentes de enseñanza de EFL en este contexto educativo.ca
dc.format.extent36 p.ca
dc.language.isoengca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherEducació primàriaca
dc.subject.otherEstratègies d'aprenentatgeca
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentca
dc.titleEFL teaching strategies in 6th grade primary educationca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/ClosedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Fitxers en aquest element

Aquest document conté fitxers embargats indefinidament

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix