The Role of Storytelling to Teach Grammar to Young Children: A Resource Bank
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Jorba i Lloses, Cèlia | |
dc.date.accessioned | 2025-09-09T12:35:13Z | |
dc.date.created | 2025-05-19 | |
dc.date.issued | 2025-05-19 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/180454 | |
dc.description | Curs 2024-2025 | ca |
dc.description.abstract | This dissertation is based on a highly present reality in the classrooms, especially those teaching English as a second language. Teaching English grammar to primary school children is not always easy, and traditional methods often do not connect with the way children learn. However, using storytelling can transform the experience of learning a language. When children hear stories that excite them, that they can follow and repeat, they are learning much more than it seems at first sight: vocabulary, grammatical structures, oral expression and communicative confidence. The aim of this work is to provide a practical and motivating view on how to teach grammar through stories that children enjoy, connecting with their natural way of learning and with the real needs of teachers. This work combines theoretical research with a practical part. Through a survey of 115 primary school English teachers, it has been found that storytelling is a highly valued tool, but there is often a lack of specific training and resources to fully take advantage of its potential, especially to teach grammar. | ca |
dc.description.abstract | Aquest treball es basa en una realitat molt present a les aules, especialment les que imparteixen classes d'anglès com a llengua estrangera. L'ensenyament de la gramàtica anglesa als infants de primària no sempre és fàcil, i els mètodes tradicionals sovint no connecten amb la forma en què aprenen els nens. No obstant això, l'ús de la narració pot transformar l'experiència d'aprendre una llengua. Quan els alumnes escolten històries que els interessen, que poden seguir i repetir, estan aprenent molt més del que sembla a primera vista: vocabulari, estructures gramaticals, expressió oral i confiança comunicativa. L'objectiu d'aquest treball és proporcionar una visió pràctica i motivadora sobre com ensenyar gramàtica a través d'històries que l’alumnat gaudeix, connectant amb la seva manera natural d'aprendre i amb les necessitats reals dels mestres. Aquest treball combina la recerca teòrica amb una part pràctica. A través d'una enquesta a 115 mestres d'anglès de primària, s'ha trobat que la narració és una eina molt valorada, però sovint hi ha una manca de formació específica i de recursos per aprofitar al màxim el seu potencial, especialment per ensenyar gramàtica. | ca |
dc.description.abstract | Este trabajo se basa en una realidad muy presente en las aulas, especialmente en las que imparten clases de inglés como lengua extranjera. La enseñanza de la gramática inglesa a los niños de primaria no siempre es fácil, y los métodos tradicionales a menudo no conectan con la forma en que aprenden los niños. Sin embargo, el uso de la narración puede transformar la experiencia de aprender una lengua. Cuando los niños escuchan historias que les interesan, que pueden seguir y repetir, están aprendiendo mucho más de lo que parece a primera vista: vocabulario, estructuras gramaticales, expresión oral y confianza comunicativa. El objetivo de este trabajo es proporcionar una visión práctica y motivadora sobre como enseñar gramática a través de historias que los niños disfrutan, conectando con su manera natural de aprender y con las necesidades reales de los maestros. Este trabajo combina la investigación teórica con una parte práctica. A través de una encuesta a 115 maestros de inglés de primaria, se ha encontrado que la narración es una herramienta muy valorada, pero a menudo hay una carencia de formación específica y de recursos para aprovechar al máximo su potencial, especialmente para enseñar gramática. | ca |
dc.format.extent | 68 p. | ca |
dc.language.iso | eng | ca |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | ca |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca |
dc.subject.other | Storytelling in education | ca |
dc.subject.other | Anglès -- Ensenyament | ca |
dc.subject.other | Educació primària | ca |
dc.title | The Role of Storytelling to Teach Grammar to Young Children: A Resource Bank | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.embargo.terms | forever | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/closedAccess | |
dc.date.embargoEnd | 9999-01-01 |
Files in this item
This document contains embargoed files indefinitely