Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorMasriera Montalt, Miquel
dc.date.accessioned2025-09-10T10:45:35Z
dc.date.created2025-05-19
dc.date.issued2025-05-19
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180459
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractEls beneficis de la música, com són l’augment de la motivació, la concentració, la creativitat o la participació dels alumnes, entre d’altres, s’han estudiat especialment dins els estudis curriculars musicals. Però hi ha més disciplines que comparteixen aquests beneficis. Per aquest motiu, la música pot esdevenir una eina clau per a l’aprenentatge d’altres disciplines. El repte principal del treball és l’anàlisi i la integració de la música com a element curricular en altres assignatures i l’exploració de com es poden combinar aquestes estratègies per enriquir l’aprenentatge. En primer lloc es planteja un marc teòric sobre la didàctica musical i les metodologies aplicades que serveix de base i referència de l’estat de la qüestió. Seguidament,se seleccionen una sèrie de centres educatius que apliquen diferents estratègies musicals en l’ensenyament d’altres disciplines. A partir d’enquestes dirigides als docents i a l’alumnat de cada centre, es plantegen i es comparen experiències recollides i observades. Finalment, amb l’anàlisi dels resultats, es mostren les conclusions al voltant de les possibilitats que ofereix la música dins el foment d’un ensenyament actiu i creatiu en altres disciplinesca
dc.description.abstractThe benefits of music, such as increased motivation, concentration, creativity, and student engagement, among others, have been especially studied within the framework of music education curricula. However, there are other subjects that share these benefits. For this reason, music can become a key tool for learning in other disciplines. The main challenge of this work is the analysis and integration of music as a curricular element in other subjects and the exploration of how these strategies can be combined to enrich learning. First, a theoretical framework on music didactics and applied methodologies is proposed, serving as a foundation and reference for the state of the art. Next, a series of educational institutions that apply different musical strategies in the teaching of other disciplines are selected. Based on surveys directed at teachers and students from each institution, experiences are presented, compared, and analyzed. Finally, with the analysis of the results, conclusions are drawn about the possibilities that music offers in promoting active and creative teaching in other subject areas.ca
dc.format.extent68 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherInterdisciplinarietatca
dc.subject.otherEducació primàriaca
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentca
dc.titleLa música com a eina d’aprenentatge d’altres disciplinesca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termsforeverca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.date.embargoEnd9999-01-01


Fitxers en aquest element

Aquest document conté fitxers embargats indefinidament

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix