Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorIberian Conference on Information Systems and Technologies (7a : 2012 : Madrid)
dc.contributorCISTI 2012
dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorEguía, José Luis
dc.contributor.authorContreras, Ruth S. (Ruth Sofhía)
dc.contributor.authorSolano Albajés, Lluís
dc.date.accessioned2012-11-23T18:48:56Z
dc.date.available2012-11-23T18:48:56Z
dc.date.created2012
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/1931
dc.description.abstractThe case study described below, is an example of the application of the Participatory Action Research in the use of videogames as cognitive resource. The game Miquel Crusafont (part of the Personatges en Joc collection) was created in the framework of this investigation.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent6 p.ca_ES
dc.language.isoengca_ES
dc.rightsTots els drets reservatsca_ES
dc.subject.otherJocs per ordinadorca_ES
dc.titleCreation of video games as a cognitive resource in the framework of Participatory Action Research Case Study: The Videogame Miquel Crusafontca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferenceObjectca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessca_ES


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix