Treballs de Fi de Màster: Recent submissions
Now showing items 501-520 of 644
-
Integrative Multidimensional Methods applied to Molecular Classification in Muscle Invasive Bladder Cancer
(2017-09-18)To move toward a molecular taxonomy, we investigated three genome-wide platform data, integrated as an unified categorical code called gene configuration. We performed a multidimensional analysis of ... -
Dissecting the genetic signatures of a multipotent hematopoietic progenitor’s subpopulations
(2017-09-12)In hematopoiesis and other developmental systems, there is an active debate regarding the heterogeneity of apparently phenotypically homogeneous progenitors having different lineage potentials. The ... -
Epigenetic Clock Assessment
(2017-09-18)Background: During the last decade, multiple efforts have been dedicated to the modelling of an accurate predictor of age based on DNA methylation status(1–4). However, most of current models have been ... -
La formación de poseditores mediante el uso de las TIC: estado de la cuestión y una propuesta de estrategia de formación
(2017-09)Este trabajo aborda el análisis del estado de la cuestión en cuanto a la formación de los poseditores mediante el uso de las tecnologías a través de un revisión sistemática de la literatura y el estudio ... -
Desenvolupament d'un robot mòbil terrestre educatiu per a la introducció al ROS
(2016-09)Aquest Treball Final de Master consisteix en el desenvolupament d’un robot mòbil terrestre de baix cost, opensource i openhardware per tal de que estudiants de robòtica el puguin fer servir per introduir-se ... -
Els Coneixements del professorat respecte l’absentisme escolar. Anàlisis dels coneixements de 83 professors de Catalunya respecte els àmbits, causes i solucions de l’absentisme escolar
(2016-06)En aquest Treball de Final de Màster trobarem un estudi sobre els coneixements de 83 professors respecte l’absentisme escolar. Els resultats han estat obtinguts mitjançant una enquesta dissenyada per ... -
Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física
(2016-06-10)Aquest estudi es centra en la detecció de si el Model d’Educació Esportiva i l’aprenentatge cooperatiu generen motivació en l’alumnat i l’anàlisi de quins són els factors d’aquestes dues estratègies ... -
La Orientació i l’acció tutorial en la secundària : una comparativa de dos models educatius
(2016-06)L‟acció tutorial és el procés d‟acompanyament i orientació que realitzen els professors en els centres educatius. Aquest procés és molt important en l‟etapa de secundària, perquè els adolescents es ... -
Anàlisi de la influència als alumnes de l’aplicació d’una unitat didàctica d’aprenentatge cooperatiu amb les consideracions de la neuroeducació-física a l’educació secundària
(2016-06-10)Es porta a terme un estudi comparatiu entre dues unitats didàctiques amb metodologies diferents aplicades a dos grups del Jaume Callís de Vic a l’àrea d’Educació Física. L’objectiu és comprovar la ... -
Anàlisi de la percepció de l’educació física en la secundària i l’evolució en el seu currículum
(2016-06-06)El present estudi s’emmarca en una recerca històrica sobre l’evolució que ha tingut l’educació física en la secundària. L’objectiu és conèixer els canvis que s’han produït en l’educació física a partir ... -
Anàlisi del procés d'adaptació a la comunitat infantil : Escola Montessori Palau - Montgrí
(2016-05)La present investigació aborda el procés d'adaptació a l'aula de Comunitat Infantil d'un centre transformat per seguir els principis pedagògics de la doctora Maria Montessori, vist des del punt dels ... -
Atenció personalitzada a l’alumnat que rep suport des d'una USEE : un estudi de cas
(2016-06)L’estudi que es detalla a continuació consisteix en el desenvolupament d’una anàlisi de les característiques de l'atenció personalitzada a l'alumnat, des d’una USEE, en un centre d’Educació Infantil i ... -
La Cohesió de grup en el context de l’aprenentatge cooperatiu = La Cohesión de grupo en el contexto del aprendizaje cooperativo = The Group cohesion in the context of cooperative learning
(2016-09)La recerca que es presenta té com a eix vertebrador la implementació d’alguns àmbits d’intervenció del Programa CA/AC (Cooperar per Aprendre/Aprendre a Cooperar) en un estudi de cas específic. Concretament, ... -
Millorar l’aprenentatge de les matemàtiques a partir d’enfortir el vincle família-escola. El Taller de matemàtiques a l’Escola Doctor Joaquim Salarich
(2016-09)Aquest Treball de Final de Màster que presentem es basa en l'anàlisi i la valoració d'un projecte anomenat «Taller de Matemàtiques», que gira a l'entorn de l'aprenentatge de les Matemàtiques al Cicle ... -
Opinions dels mestres sobre l’ensenyament de les ciències a l’educació infantil i primària : un estudi quantitatiu
(2016)Aquest estudi té com a finalitat recollir el màxim de veus possibles del col·lectiu docent per fer un retrat de les opinions dels mestres respecte a com s’han d’ensenyar les ciències en les diferents ... -
Estudi del patró del comportament sedentari dels alumnes de 4rt d’ESO de l’Institut Bosc de la Coma d’Olot
(2016-06)Context: Hàbits sedentaris dels adolescents Objectiu: Estudiar el patró del comportament dels alumnes de 4rt d’ESO de l’INS Bosc de la Coma i com a objectiu secundari estudiar el nivell d’activitat ... -
Anàlisi descriptiu dels nivells d’Activitat Física, les motivacions i les barreres de pràctica fisicoesportiva dels alumnes del Sagrats Cors de Torelló
(2016-06)Aquest treball de recerca planteja un estudi descriptiu dels nivells d’activitat física, les motivacions i les barreres per a la pràctica d’activitat física dels alumes de secundària del centre Sagrats ... -
Respuestas de los Educadores ante las Señales de los Niños de 0 a 3 Años
(2016-05)Este trabajo tiene como objetivo conocer cómo actúan los educadores ante las señales de los niños en dos centros educativos con metodologías diferentes en el primer ciclo de Educación Infantil (0-3 años ... -
L’Infant amb pèrdua auditiva: Estudi de cas per a la millora educativa a l’escola bressol
(2016-09)Al nostre país, l’escolarització de l’alumnat sord a l’escola ordinària és un fet; però si bé ja no és qüestionable, sí que encara cal avançar. El progrés necessari ha d’anar en dos sentits: per una ...