dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Màster Universitari en Formació del Professorat por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Formació del Professorat
  • Listando Màster Universitari en Formació del Professorat por título
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Màster
  • Màster Universitari en Formació del Professorat
  • Listando Màster Universitari en Formació del Professorat por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Màster Universitari en Formació del Professorat por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 232

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • 10 propostes de músiques tradicionals per treballar a l'ESO 

      Romaní Hernández, Pere (2024-05-27)
      Les músiques tradicionals són un camp extens i molt variat. Per tant, tenen un gran potencial per l'ús educatiu, però no gaudeixen de tota la presència que podrien tenir en l'ensenyament. Per això, ...
    • A study on the effectiveness of teaching connected speech in high school english teaching: Linking and intrusive ‘r’ 

      Comas Garcia, Killian (2023-06-02)
      Este trabajo examina cómo se pueden mejorar las habilidades de comprensión auditiva de los estudiantes en los institutos de secundaria mediante la instrucción explícita sobre los fenómenos del discurso ...
    • Actitudes lingüísticas de docentes de secundaria frente a los anglicismos en el lenguaje adolescente: enseñanza plurilingüe y translanguaging 

      Gayán Martorell, Laia (2020-06-05)
      En una sociedad globalizada y multilingüe la lengua evoluciona y se transforma. Un reflejo de este fenómeno es la presencia de anglicismos en el lenguaje de los adolescentes. Ante la diversidad ...
    • Actituds i creences de l'alumnat i professorat de la competència oral en català en un cicle formatiu de grau superior de tècniques d'actuació teatral 

      Deulofeu Guàrdia, Núria (2023-06-01)
      Aquest treball té com a objectiu esbrinar quines actituds i creences tenen l’alumnat i el professorat de la competència oral en català del Cicle Formatiu de Grau Superior en Tècniques d’Actuació Teatral ...
    • Actituds que frenen l’aprenentatge del Català entre els alumnes d’origen immigrant i una proposta d’aula 

      Pinter Pla, Ester (2020-06-05)
      El present treball té com a objectius descobrir quins usos i actituds tenen vers la llengua catalana, l’espanyola i l’anglesa els alumnes de primer i segon de Batxillerat d’un institut del districte de ...
    • Adherència a la dieta mediterrània dels alumnes de l'Institut Jaume Callís. Proposta d'intervenció 

      Capdevila, Alexandre; Molera, Jacint (2015-06)
      Aquest treball tracta de realitzar un anàlisis de l’adherència a la dieta mediterrània dels alumnes de l’Institut Jaume Callís de Vic, a través del test Kidmed. En el present estudi s’inclou un projecte ...
    • Agrupament de l'alumnat: organització de l'aula d'educació física amb alumnes de diferents nivells d'aprenentage 

      Escandell Peso, Sergi (2014-05)
      El correcte agrupament de l’alumnat facilitarà la consecució dels seus objectius d'aprenentatge. En les sessions d'educació física, però, es treballa mitjançant diversos tipus d'agrupaments. Al llarg ...
    • Anàlisi conductual de dos professors de l'escola Túrbula de Sant Adrià del Besòs 

      Alavedra Palacios, Marc (2014-05)
      En el següent estudi s’intenta ajudar a dos docents de cicles formatius a millorar la seva manera d’impartir sessions teòriques. Per fer-ho s’utilitza el punt de vista docent, l’opinió de l’alumne i ...
    • Anàlisi de l'optimització del temps de la pràctica motriu a les sessions d'educació física : una proposta aplicada a l'IES CAR de Sant Cugat 

      Ametller Lurbe, Albert (2015-06)
      En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació, que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves ...
    • Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès 

      Martí Pérez, Ruben (2017-06)
      El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació ...
    • Anàlisi de la importància de l’acció tutorial en l’orientació acadèmica i professional a la secundària 

      Codina i Nadal, Anna (2021-06-02)
      L’acció tutorial i el procés d’acompanyament i orientació que porten a terme els docents en la seva tasca com a tutors són vitals per al desenvolupament personal, acadèmic i professional dels alumnes. ...
    • Anàlisi de la influència als alumnes de l’aplicació d’una unitat didàctica d’aprenentatge cooperatiu amb les consideracions de la neuroeducació-física a l’educació secundària 

      Santaella Oller, Xavier (2016-06-10)
      Es porta a terme un estudi comparatiu entre dues unitats didàctiques amb metodologies diferents aplicades a dos grups del Jaume Callís de Vic a l’àrea d’Educació Física. L’objectiu és comprovar la ...
    • Anàlisi de la influència de l’aprenentatge cooperatiu en la implementació de la unitat didàctica de bàdminton, al curs escolar de 2n d’ESO de l’Institut de Sarrià de Ter 

      Comas Rosselló, Sebastià (2021-06-04)
      Es porta a terme una anàlisi del model pedagògic de l'aprenentatge cooperatiu dins les classes d'Educació Física, concretament al curs de segon d'ESO de l'Institut de Sarrià de Ter. L'objectiu general ...
    • Anàlisi de la percepció de l’educació física en la secundària i l’evolució en el seu currículum 

      Fortet Fontseca, Jordi (2016-06-06)
      El present estudi s’emmarca en una recerca històrica sobre l’evolució que ha tingut l’educació física en la secundària. L’objectiu és conèixer els canvis que s’han produït en l’educació física a partir ...
    • Anàlisi de la primera edició del programa DAC a la Universitat de Vic 

      García Codina, Marina; Solà Sanmiquel, Judit (2019-06)
      El present estudi és una investigació que pretén analitzar l’organització del Programa en Docència en Alternança als Centres (DAC), un programa innovador en docència universitària implementat per primera ...
    • Anàlisi de la retroacció escrita i de la reescriptura d'articles d'opinió d'alumnes de 3r d'ESO 

      Rubiralta Pierola, Aida (2022-01-24)
      Aquest estudi analitza la retroacció escrita i la reescriptura de 22 textos d’un grup d’alumnes de 3r ESO de l’INS Lluís de Peguera de Manresa. L’objectiu de la recerca és conèixer quin tipus d’errors ...
    • Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà 

      Verdaguer Matas, Adrià (2019-01-25)
      Els objectius del present estudi han estat conèixer les visions que tenen els diferents agents educatius (professorat d’educació física, professorat d’altres matèries i alumnat) de l’educació física, ...
    • Anàlisi de l’avaluació des d’una perspectiva formativa i compartida de tres docents d’educació física d’un institut del Berguedà 

      Balmes Colell, Marc (2023-06-02)
      Aquest Treball Final de Màster aborda el tema de l'avaluació formativa i compartida en l'àmbit de l'educació física. L’estudi se centra a investigar l’avaluació utilitzada pels docents, recollir les ...
    • Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat 

      Soldevila Martí, Judit (2017-06)
      Existeix un sentiment de desgast i desencant per les reformes educatives que s’han fet, la qual cosa ens ha de dur a invertir esforços en la mobilització dels sabers adquirits i en la producció de ...
    • Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes 

      Teixidó Orriols, Mariona (2018)
      L’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC