Anàlisi d'un spot televisiu segons el model proposat per Frederic Chaume : Estudi d'un cas: Beauty is nothing without brains
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2012-09Resumen
L’estudi de les situacions comunicatives sempre m’ha atret de manera
significativa. El món de la publicitat, també. L’assignatura de Semiòtica
audiovisual ha estat el vincle que ha inspirat el tema d’aquest treball.
L’idea inicial era la d’analitzar des d’una perspectiva semiòtica un
document audiovisual, concretament, Beauty is nothing without brains, un
espot televisiu de Mercedes-Benz emès als Estats Units l’any 2007. Es
pretenia identificar i analitzar cadascun dels elements que configuren la
comunicació audiovisual i presentar possibles versions traductològiques
del mateix. La dificultat de crear un esquema d’anàlisi que em permetés
estructurar-ne l’estudi va conduir-me a Frederic Chaume. És llavors quan
aconsegueixo concretar el tema del treball: es pretén analitzar aquest
document audiovisual seguint el model proposat per Chaume, responent a
un hipotètic encàrrec de traducció el qual demana la seva adaptació al
mercat català.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Marcos Cánovas
Lengua
Catalán
Palabras clave
Comunicació audiovisual
Publicitat -- Semiòtica
Páginas
83 p.
Nota
Curs 2011-2012
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/