Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributorUniversitat de Vic. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorCarbonell Mollà, Roser
dc.date.accessioned2013-10-17T11:48:14Z
dc.date.available2013-10-17T11:48:14Z
dc.date.created2013-06
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2383
dc.descriptionCurs 2012-2013
dc.description.abstractL’educació física és una matèria que presenta diferències estructurals i organitzatives significatives respecte la resta d’àrees. L’anàlisi de la pràctica diària durant les sessions, ens demostra els pocs minuts que els alumnes realment disposen per practicar i poder assolir els objectius marcats. Aquesta recerca, pretén fer veure als professors la importància d’una adequada gestió del temps a l’aula amb l’objectiu d’augmentar el temps de pràctica motriu dels alumnes. Per fer-ho, es durà a terme un procés d’investigació on, primerament es definiran els diferents temps que existeixen en una sessió d’educació física, i després, s’analitzaran i es buscaran possibles relacions entre l’organització d’aquests temps dins la programació del professor i durant la realització de les sessions. Per últim, es presenten una sèrie d’estratègies d’intervenció, que poden ajudar al professorat a augmentar el temps dedicat a la pràctica, temps essencial per a l’aprenentatge.ca_ES
dc.description.abstractPhysical education is a subject which presents significant structural and organizational differences to the other areas. The analysis of daily practice during the class proves the few minutes that the students really have to practice and to achieve the objectives. This research aims to show teachers the importance of proper time management in the classroom in order to increase the time motor practice of students. To do this, we carry out a research process where you first define the different times that exist in a physical education session, and then analyze and look for possible links between the organization of this time within the teacher’s program and in the course of the sessions. Finally, a series of intervention strategies are presented, which can help teachers increasing the time spent on practice, essential time for learning.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent120 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació física -- Programacióca_ES
dc.subject.otherTemps -- Organitzacióca_ES
dc.titleOrganització del temps de pràctica motriu en la programació i desenvolupament de les sessions d'E.F a l'IES Monsacopa d'Olotca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_ES
dc.description.versionDirector/a: Cati Lecumberri
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir