Visualitzant Grau en Mestre d'Educació Infantil per data de publicació
Ara mostrant els elements 1-20 de 252
-
Importància dels factors de risc del TDH en l'adquisició de la lecto-escriptura
(2013)A l’actualitat, molts infants distrets i moguts són etiquetats de TDAH. Aquest trastorn és objecte d’estudi en els últims anys dins l’educació, sobretot en els cicles d’educació infantil i primària. És ... -
Com treballar l'autoestima al parvulari mitjançant activitats d'aprenentatge
(2013-05)L’autoestima és un aspecte que influeix en el desenvolupament integral dels infants. Amb freqüència la nostra autoestima es veu afectada per les experiències i exigències que rebem del món exterior. Per ... -
Identificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i resta
(2013-05)Aquest treball està enfocat en la identificació de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta que utilitzen els infants d’una aula de P4. A més a més, en aquest treball també parlaré ... -
El paper del jardí a l'escola bressol
(2013-05)És cert que els espais exteriors de les escoles bressol estan suficientment preparats? Estan igual de preparats que els espais interiors de l’escola? Tres escoles bressol de Catalunya han sigut ... -
El lloc de les famílies a l'escola: estratègies cap a la inclusió
(2013-05)Aquest treball té com a objectiu aprofundir en la relació que s’estableix entre escola i família i els elements que configuren aquesta, així com les estratègies implicades per tal que aquesta es doni ... -
La relació i la participació de les famílies a l'escola
(2013-05)La relació i la participació de les famílies a l’escola ha de ser real i efectiva perquè ells i elles són uns agents educatius indiscutibles per la qualitat de l’ensenyament i la millora dels resultats ... -
Les lletres de confegir: l’atenció a la diversitat en el procés d’aprenentatge de la lectoescriptura
(2013-05)L’aprenentatge de la lectoescriptura és complex. Aprendre a llegir i escriure implica dominar moltes habilitats. A l’escola habitualment es treballa de forma mecànica i poc significativa. L’objectiu ... -
Com influencia la pràctica Dalcroze en l'estimulacio de les diferents capacitats dels infants
(2013-05)Aquest treball consta d’un procés d’investigació en el qual hi podem trobar la corroboració de la pregunta inicial sobre com influencia la pràctica Dalcroze en l’estimulació de les diferents capacitats ... -
L’Escolarització compartida: el cas de la Laia
(2013-05)Actualment s’està donant molt pes al fet d’incloure dins l’aula a tot aquell alumnat amb necessitats educatives especials per tal de fomentar la inclusió. Aquest fet i com a persona que visc el dia a ... -
Pràctiques educatives en l’educació infantil : una anàlisi des de la perspectiva del Disseny Universal de l’Aprenentatge
(2013-05)El Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA) és un plantejament que ajuda a la inclusió de tot l’alumnat a l’aula en pensar des de l’inici del procés en la totalitat dels infants. Aquest estudi té com ... -
Elements ressaltats per infants i mestres en la creació d'un conte integrant les TIC i intercanvi d'aquest entre dues escoles a través d'una videoconferència
(2013-05)Les noves tecnologies de la Informació i la Comunicació esdevenen el tema principal d’aquesta investigació. L’objectiu primordial del treball és donar resposta al següent interrogant: què destaquen ... -
Estratègies educatives a través de l'expressió corporal per a la inclusió de l'alumnat amb risc d'exclusió social
(2013-05)Aquest document ens explica com afecta la crisi socioeconòmica del nostre país als infants que es troben en situació de risc social. En concret, la recerca es va centrar en una escola pública de Torelló ... -
Identificació d'estratègies d'atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia
(2013-05)El treball Identificació d’estratègies d’atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia, pretén mostrar i donar a conèixer diverses estratègies que fomenten i enriqueixen la diversitat que ... -
Repensar i repracticar l'educació des de la idea de xarxa
(2013-05)Aquest treball és una recerca entorn la necessitat de repensar i repracticar l‟educació des de l‟idea de xarxa. Està estructurat en tres grans blocs: un primer, on es justifica des de l‟àmbit personal, ... -
Estratègies i metodologies per a la inclusió de l'alumnat nouvingut a les aules de parvulari
(2013-05)El propòsit d’aquesta recerca és analitzar i descriure les estratègies metodològiques que es porten als centres educatius de Catalunya per promoure la inclusió de l’alumnat nouvingut a les aules d’educació ... -
Do real books help the learning of english in P4?
(2013-05)The purpose of this study is to answer the principal question, Do Real Books help the learning of English in P4?, and create a useful document to English teachers in Infant Education that are interested ... -
Anàlisi del procés d'inclusió d'un alumne amb deficiència visual durant l'etapa d'educació infantil
(2013-05-15)L’objectiu d’aquest treball és analitzar la inclusió d’un infant amb deficiència visual durant l’etapa d’Educació Infantil, amb la finalitat d’establir propostes de millora al centre encaminades a ... -
La inclusió a l'educació infantil. L'experiència d'una escola que pertany a una de les comarques de la Catalunya central
(2013-05-17)Aquest treball és un estudi sobre l’Educació Inclusiva i la metodologia que es segueix en una escola pública d’una ciutat que pertany a una comarca de la Catalunya central. Aquesta comarca no té Centres ... -
Intervenció psicopedagògica dels alumnes que presenten algun trastorn generalitzat del desenvolupament: anàlisi d'un cas
(2013-05-17)La principal idea que es planteja en el present Treball Final de Grau és conèixer com s’intervé en una aula amb un infant que pot presentar algun Trastorn Generalitzat del Desenvolupament (TGD). ... -
Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas
(2013-05-17)Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. ...