Mostrar el registro sencillo del ítem
El paper del jardí a l'escola bressol
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Alba Benítez, Tatiana | |
dc.date.accessioned | 2013-12-02T11:42:05Z | |
dc.date.available | 2013-12-02T11:42:05Z | |
dc.date.created | 2013-05 | |
dc.date.issued | 2013-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2504 | |
dc.description | Curs 2012-2013 | ca_ES |
dc.description.abstract | És cert que els espais exteriors de les escoles bressol estan suficientment preparats? Estan igual de preparats que els espais interiors de l’escola? Tres escoles bressol de Catalunya han sigut objecte d’investigació, ja que formen part de les escoles que tenen en compte el jardí com a Projecte Educatiu de Centre. L’estudi de casos ha permès que a través de les entrevistes la investigació m’hagi permès relacionar conceptes i establir dimensions per entendre millor quins àmbits són necessaris per incorporar el jardí de l’escola com a proposta metodològica. Les 3 escoles visitades són pioneres en aquest sentit, i m’han ajudat a veure que existeixen bones pràctiques i comunitats educatives totalment implicades en els projectes dels espais exteriors. Per tant, és possible i existeixen escoles que organitzen bé el jardí de l’escola i l’equipen de la mateixa manera que ho fan amb l’espai interior. | ca_ES |
dc.description.abstract | Is true that the outer space in infant education schools is prepared enough? They are prepared equally than the inside space? Three infant schools of Catalonia have been object of my investigation because they consider the outer space of the school as an Education Project of the Centre. The case study has allowed me to connect concepts and establish dimensions (using interviews) to understand better what are the necessary areas to incorporate in the playground of the school as a methodological proposal. The three schools I have visited are innovators in this ambit, they helped me to see that there are good experiences and education communities totally implicated in projects that involve the outer space in the school. So, it’s possible to found schools that organize very well the space in the playground and they equip it the same way they do with the inside space of the school. | ca_ES |
dc.format | application/pdf | |
dc.format.extent | 43 p. | ca_ES |
dc.language.iso | cat | ca_ES |
dc.rights | Tots els drets reservats | ca_ES |
dc.subject.other | Escoles bressol | ca_ES |
dc.subject.other | Jardins | ca_ES |
dc.title | El paper del jardí a l'escola bressol | ca_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_ES |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | ca_ES |