Transferència de bones pràctiques educatives amb TIC a una escola bressol de nova creació
Autor/a
Data de publicació
2013-05-17Resum
L’escola bressol és el primer centre educatiu on els infants tenen accés a l’era digital
després de l’entorn familiar que és el primer que reben després del seu naixement. Aquests
centres educatius també han de donar resposta a la societat digital que hi ha actualment
per tal d’aconseguir un desenvolupament integral de l’infant. Per realitzar aquesta integració
de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) al centre és important una bona
formació per part dels docents i tenir clar quins són els elements que fan una bona pràctica
TIC. En el present treball final de grau s’aprofundeix en les bones pràctiques educatives en
l’ús de les TIC i, posteriorment, es realitza una proposta de transferència de les mateixes a
una escola de nova creació.
The nursery is the first school where children have access to the digital media after the
family, which is the earliest environment they have after being born. These schools also
have to respond to the current digital society to ensure the complete development of the
child. In order to effectively integrate Technologies of the Information and Communication
(TIC) within nurseries, the teachers must receive appropriate training, as well as be aware
of the key elements for good TIC practices. This final degree project presents the best
educational practices for applying TIC, followed by a proposal to integrate it into a newly
established school.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Escoles bressol
Innovacions tecnològiques -- Ensenyament
Tecnologia educativa
Pàgines
61 p.
Nota
Curs 2012-2013
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/