Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAvilés Peralta, Lorena
dc.contributor.authorGarcía López, Maria del Carme
dc.date.accessioned2013-12-03T18:39:51Z
dc.date.available2013-12-03T18:39:51Z
dc.date.created2013-04-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2506
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest estudi, de caire interpretatiu - qualitatiu, consisteix en l’anàlisi de l’Atenció a la Diversitat a les tres escoles rurals de la ZER Tramuntana. Una recerca que pretén descriure, analitzar i interpretar els principals aspectes d’inclusió de l’alumnat en el grup - classe, la resposta educativa que donen els docents a la diversitat en les aules i els documents normatius que recullen aquests dos aspectes. Professors, alumnes i grup - classe són els actors que nosaltres hem estudiat detalladament, a partir d’entrevistes, tests sociomètrics i l’anàlisi dels documents vigents de les tres escoles de referència d’aquesta ZER que tenen present l’Atenció a la Diversitat. A partir de l’estudi dels tres casos reals, l’escola Puig Segalar de Viladamat, l’escola de Ventalló i l’escola Els Valentins de Vilamacolum, ens centrem en la perspectiva curricular i model inclusiu, per poder donar resposta a la nostra hipòtesi plantejada inicialment: El model d’escola rural afavoreix les estratègies d’Atenció a la Diversitat.ca_ES
dc.description.abstractThe objective of this study, of type interpretive – qualitative, involves the analysis of attention to diversity into three rural schools of the RSZ Tramuntana. A search that seeks to describe, analyze and interpret the main aspects of inclusion of students in the class group, the teachers are educational response to diversity in the classroom and regulatory documents that record these two aspects. Teachers, students and class group to be and actors that we have studied in detail, from interviews, sociometric texts and analysis of existing documents to the three reference schools thereof RSZ that keeping in mind the attention to diversity. From the study of three real cases, Puig Segalar school in Viladamat, Ventalló school and Els Valentins school in Vilamacolum, we will focus on curricular perspective and inclusive model, in order to respond to our initial hypothesis: Rural school model favors strategies of attention to diversity.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent96 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEscola ruralca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.titleAnàlisi de l'atenció a la diversitat a les tres escoles rurals de la Zer Tramuntanaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint