Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorAnfrons i Pascual, Ester
dc.date.accessioned2013-12-04T08:47:27Z
dc.date.available2013-12-04T08:47:27Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2513
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractLa pregunta inicial d’aquesta investigació rau en si el patrimoni proper és un recurs que facilita l’aprenentatge de les ciències socials als nens i nenes. Per tal de donar resposta a aquesta qüestió, s’ha estudiat la relació entre el patrimoni local i l’interès que genera. Per realitzar-ho, es van concretar uns ítems que han estat analitzats a partir d’un estudi de casos. Els participants d’aquesta investigació han estat un grup d’alumnes d’Educació Primària, els quals van realitzar una proposta didàctica on s’utilitzava el patrimoni proper com a eix vertebrador. També, han participat en aquesta investigació mestres d’escoles de Sant Celoni, els quals han expressat les vivències viscudes amb els seus alumnes en activitats que impliquen el patrimoni local. Finalment, s’ha analitzat la informació aportada per tots els participants i s’ha arribat a unes conclusions.ca_ES
dc.description.abstractThe initial question of this research is whether local heritage is a resource that facilitates children’s learning of social sciences. In order to give an answer to this query, the connection between local heritage and the interest this generates has benn studied. To carry it out, some items were specified, which have been analyzed from a case study. The participants of this investigation were a group of elementary school students, who made a didactic proposal using the local heritage as the central axis. In this research have also participated Sant Celoni’s school teachers, who expressed their experiences together with their students doing activities involving the local heritage. Finally, the information gathered by all participants has been analyzed and some conclusions which describe the link between local heritage and its interest have been made, and why the latter is generated.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent125 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherCiències socials -- Ensenyamentca_ES
dc.subject.otherPatrimoni culturalca_ES
dc.titleAnàlisi del patrimoni proper com a recurs en la didàctica de les ciències socialsca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint