Using Songs in Primary Education: Advantages and Challenges
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
Aquesta recerca està basada en l’observació de les cançons per aprendre i ensenyar
la llengua anglesa en l’etapa d’Educació Primària. S’analitza la cançó com un recurs
eficaç per aprendre aquesta llengua, així com també s’observen els avantatges i
desavantatges que es poden trobar en l’ús de les cançons a les aules de Primària. A
partir d’una aplicació pràctica també s’estudia la validesa d’aquest recurs en el primer i
darrer curs de la Primària. A més a més, es mesura la motivació que mostren els
alumnes davant d’aquesta eina d’aprenentatge.
Finalment, es presenten els resultats obtinguts en l’aplicació pràctica que s’ha portat a
terme en una escola i les conclusions que s’extreuen a partir de la justificació teòrica i
els resultats obtinguts a partir de les sessions pràctiques.
This research is based on the observation of songs as a means of learning and
teaching English in Primary Education. I analyze the song as a useful resource to learn
this language, while observing the advantages and disadvantages that can be found in
the use of songs in Primary classrooms. From a practical application I also study the
validity of this resource in the first and last level of Primary Education. In addition, I
measure the motivation that students show in front of this learning tool.
Finally, I present the results of the practical application carried out in a school and the
conclusions extracted from the theoretical rationale and the results obtained from the
practical sessions.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
English
Keywords
Educació primària
Anglès -- Ensenyament
Cançons
Pages
63 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/