Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBahillo i Moreno, Núria
dc.date.accessioned2013-12-04T09:12:55Z
dc.date.available2013-12-04T09:12:55Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2515
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractEls coneixements previs són el punt de partida per a construir un coneixement de forma significativa. Cal analitzar-los i tenir consciència dels models mentals dels infants per a poder fer un canvi conceptual que ens porti del coneixement intuïtiu al coneixement científic. És per això que aquesta investigació fa un anàlisi d’aquests coneixements en el contingut d’astronomia. El mètode de recollir les dades és fa a través d’una entrevista a 10 nens i nenes de 6 a 7 anys d’una escola pública de Sabadell. Les dades interpretades es representen en taules i gràfics. Els resultats ens demostren que l’experiència pròpia fa que els infants construeixin els seus propis models mentals.ca_ES
dc.description.abstractThe previous knowledge is the starting point to building knowledge in a significant way. It must be analyzed and take into account the mental models of children in order to make a conceptual change that leads from intuitive knowledge to scientific knowledge. That's why this research analyzes this knowledge into the astronomy content. Data is collected through an interview with 10 children aged 6 to 7 in a public school in Sabadell. All the interpretable data are represented in tables and graphs. The result of this shows that personal experiences make the children build their own mental models.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent135 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació primàriaca_ES
dc.subject.otherAstronomia -- Ensenyamentca_ES
dc.titleAnàlisi de les idees prèvies d’alumnes d’educació primària sobre astronomiaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix