El Land-Art a l'educació 0-3: l'expressió lliure i la comprensió del medi a través de l'art i la natura
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
Actualment el Land – Art és un moviment poc conegut i difós en la vessant educativa. Aquest
treball pretén treure a la llum i transmetre l’essència d’aquest moviment enriquidor cap als
infants. Tant és així, que el Land – Art esdevé una eina d’aprenentatge innovadora en el primer
cicle d’Educació Infantil a través d’una metodologia constructivista que involucra a tota la
comunitat educativa: professionals, família i alumnes. L’objectiu del present projecte és l’ús
d’aquest moviment com instrument d’aprenentatge per tal d’observar i analitzar uns resultats
que s’han anat construint a partir d’una hipòtesi: “El Land – Art a l’Educació 0-3 fomenta
l’expressió lliure i la comprensió del medi”.
En aquest treball trobarem, en primer lloc, el marc teòric del projecte; en segon lloc, el seu
mètode d’investigació; en tercer lloc, la vessant pràctica del projecte; i, en quart i darrer lloc, les
conclusions que reflecteixen la part comparativa entre el marc teòric i la part pràctica, on es
finalitzarà amb les reflexions finals.
Nowadays, Land – Art is not a too much known and widespread movement within the education
field. This project aims to come to light and transmit the essence of this movement that enriches
children. Such is the case that Land – Art becomes an innovative educational tool in the first
cycle of Pre-school Education using constructivist methods involving the entire educational
community: professionals, family and students. The objective of this project is to use this
movement as a learning tool in order to observe and analyse the results that have been
constructed from a hypothesis: “The Land – Art in 0-3 Education encourages the freedom of
expression and the understanding of the environment”.
First of all, in this project, there is the theoretical framework; secondly, the method of
investigation; thirdly, the practical side of the project; fourthly, the conclusion, which shows the
comparison between the theoretical framework and the practical side, and, in the end, the final
considerations.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Escoles bressol
Art -- Ensenyament
Pages
82 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/