Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGil Cristobal, Helena
dc.date.accessioned2013-12-04T12:47:16Z
dc.date.available2013-12-04T12:47:16Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2528
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest document vol exemplificar com mitjançant l’aplicació d’estratègies metodològiques inclusives concretes es pot millorar la situació d’inclusió de dos infants en les seves aules ordinàries. Per tal de dur a terme aquest objectiu el que es fa és oferir una proposta d’innovació didàctica a partir d’estructures cooperatives d’aprenentatge i de l’estratègia metodològica “L’emoció de conèixer” perquè aquests infants augmentin en presència, participació i progrés per acabar sent inclosos significativament dins dels seus grups-classe. Paral·lelament s’analitza la incidència sobre els dos infants de les propostes que s’han dut a la pràctica per valorar-ne el grau d’efectivitat en relació a la millora de la inclusió.ca_ES
dc.description.abstractThis document wants to exemplify how to improve the inclusion of two children in their ordinary classes through the use of specific inclusive methodological strategies. To reach this goal, a proposal will be offered, based on cooperative learning structures and the methodological strategy "the emotion of knowing". With these programs, the children is expected to increase in presence, participation and progress, to end up being significantly included in their class. At the same time, an analysis of the incidence of these proposals to the children will be done, in order to evaluate the degree of efficience regarding the improvement of their inclusion.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent114 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherCooperació educativaca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.titleLa inclusió a l'aula a través de l'aprenentatge cooperatiu i "l'emoció de conèixer" : anàlisi de la incidència de les estructures cooperatives d'aprenentatge i del projecte amb "l'emoció de conèixer” a partir de dos anàlisi de casosca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 
 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir