Diversitat cultural i matemàtiques
Author
Publication date
2013-05-17Abstract
En aquesta recerca es presenten els resultats i les conclusions d’unes entrevistes
realitzades a pares i mares d’alumnes de quart de primària de diferents orígens culturals, amb
l’objectiu de descobrir el valor que cada família dóna a les matemàtiques, d’observar amb
quines dificultats es troben els pares i mares quan han d’ajudar als seus fills i filles a fer els
deures de matemàtiques, a més d’esbrinar quins recursos i/o estratègies tenen per ajudar-los.
Per altra banda, també es vol saber si les experiències que tenen els adults en relació amb les
matemàtiques afecta a l’ensenyament-aprenentatge dels seus fills i filles.
This research shows the results and conclusions of some interviews with parents
of students in the fourth year of primary education, coming from different cultural backgrounds,
in order to discover the value that every family gives to mathematics, to observe what difficulties
they find when parents should help their children with homework in mathematics, as well as to
find out what resources and/or strategies they have to help their children. On the other hand, it
also shows if the experiences that adults have in relation to mathematics affect the way of
teaching and learning of their children.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Matemàtica -- Ensenyament
Multiculturalisme
Pages
68 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/