Diversitat cultural i matemàtiques
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
En aquesta recerca es presenten els resultats i les conclusions d’unes entrevistes
realitzades a pares i mares d’alumnes de quart de primària de diferents orígens culturals, amb
l’objectiu de descobrir el valor que cada família dóna a les matemàtiques, d’observar amb
quines dificultats es troben els pares i mares quan han d’ajudar als seus fills i filles a fer els
deures de matemàtiques, a més d’esbrinar quins recursos i/o estratègies tenen per ajudar-los.
Per altra banda, també es vol saber si les experiències que tenen els adults en relació amb les
matemàtiques afecta a l’ensenyament-aprenentatge dels seus fills i filles.
This research shows the results and conclusions of some interviews with parents
of students in the fourth year of primary education, coming from different cultural backgrounds,
in order to discover the value that every family gives to mathematics, to observe what difficulties
they find when parents should help their children with homework in mathematics, as well as to
find out what resources and/or strategies they have to help their children. On the other hand, it
also shows if the experiences that adults have in relation to mathematics affect the way of
teaching and learning of their children.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Matemàtica -- Ensenyament
Multiculturalisme
Páginas
68 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/