Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRodríguez Juanola, Marc
dc.date.accessioned2013-12-10T12:39:19Z
dc.date.available2013-12-10T12:39:19Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2549
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest treball pretén analitzar la importància de la lectura a l’escola tot posant èmfasi en el fet de llegir per plaer. Partint d’una base teòrica que ho fonamenti s’ha realitzat i analitzat una experiència innovadora: un bibliopati. Durant quatre sessions la biblioteca ha tret una part dels seus materials a fora el pati, de manera que han sigut els llibres qui han anat a buscar els alumnes i no al revés. Aquesta activitat, totalment voluntària, pretenia fomentar l’hàbit lector i donar a conèixer el potencial que té la biblioteca escolar.ca_ES
dc.description.abstractThe present work expects to analyse the reading importance at school, emphasizing the fact of reading for pleasure. Based on a theoretical premise, an innovative experience has been conducted and analyzed: the outdoor school library. The library took part of its material out in the playground in four occasions, so that the books looked for students to read them and not the opposite. This absolutely voluntary activity was aimed to encourage the reading habit and spread the school library possibilities.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent57 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherBiblioteques escolarsca_ES
dc.subject.otherLectura, Gust per laca_ES
dc.titleObrim la biblioteca : fem bibliopati !ca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix