El treball cooperatiu com a mètode d'experimentació en l'art : treballar l'educació artística a l'educació infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05-17Resumen
Els objectius de l’estudi realitzat en aquest treball són: comprovar que l’educació artística també pot ser una eina d’inclusió a l’escola, conèixer els beneficis de l’experimentació/exploració en l’art, i observar com aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants, i finalment veure els beneficis del treball cooperatiu com a mètode d’experimentació en l’art. L’estudi s’ha realitzat a partir d’ una recerca teòrica i duent a terme una part pràctica de vàries sessions amb la col·laboració dels infants de P4 de l’escola Joan XXIII d’Hostalets de Balenyà. La pràctica s’ha anomenat “Art amb pedres”, que com el seu nom indica, les pedres eren l’element natural que han utilitzat els infants per a convertir-se en verdaders artistes!
The aims of the study are: check that the artistic education can be an inclusion tool in the school, know about the experimentation/examination profits in art, and watch how them influence in child learning and finally watch the profits in coopering work as a experimentation method in art. This study has realized through a theoretical research and a practical research in sessions with the P4 infants of Joan XXIII d’Hostalets de Balenyà school. The practice was told “Art amb pedres”, like its name indicate, the stones were the natural element which infants used for become an artist!
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Treball en equip en l'art
Educació infantil
Atenció a la diversitat
Páginas
76 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/