Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorGutiérrez Zarza, Àstrid
dc.date.accessioned2013-12-11T13:35:47Z
dc.date.available2013-12-11T13:35:47Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2559
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractAquest treball té per objectiu identificar i avaluar preventivament les característiques d’un infant de sis anys que podrien desenvolupar el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat. Per a la realització d’aquest treball es va proposar realitzar un programa psicopedagògic enfocat a millorar diferents comportaments negatius del propi infant. El programa està constituït per cinc activitats, realitzades amb tot el grup-classe, que intenten millorar diversos conceptes: la consciència emocional, el nivell d’empatia, l’autoestima i l’autocontrol emocional. El subjectes del grup d’intervenció han millorat en els diferents comportaments, i en concret, s’ ha vist un canvi important positiu en la conducta de l’infant. A més, l’observació d’actuacions no adequades en infants d’edats primerenques suposarà realitzar un bon treball psicopedagògic per poder-les prevenir o disminuir.ca_ES
dc.description.abstractThe aim of this project is to identify and evaluate as a preventive way, the characteristics of a six-year old child that could develop Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD). To develop this project, the purpose was to perform a psycho-educational program focused on improving the wide variety of negative behaviours of the child. The program consists of five different activities, which were carried on by the whole class, trying to improve several concepts: emotional awareness, empathy level, the self-esteem and emotional self-control. The subjects of the group have improved in many of the behaviours, and in particular, it has been seen a positive major shift in the child’s behaviour. In this way, the observation of non-appropriate behaviours in children of early ages would lead to perform a further psycho-educational program in order to prevent or decrease them.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent72 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherHiperactivitatca_ES
dc.subject.otherPsicologia pedagògicaca_ES
dc.titleProposta d’un programa d’intervenció psicoeducativa per a un infant de 6 anys amb possible TDAHca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint