Estratègies educatives a través de l'expressió corporal per a la inclusió de l'alumnat amb risc d'exclusió social
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2013-05Resumen
Aquest document ens explica com afecta la crisi socioeconòmica del nostre país als infants que es troben en situació de risc social. En concret, la recerca es va centrar en una escola pública de Torelló on hi ha un predomini d’infants immigrants. La majoria d’aquests infants es troben en una situació precària i, a més, tenen dificultats per entendre la llengua del centre i per comunicar-se amb la mestra tutora de l’aula.
Per concloure l’estudi es va elaborar un pla d’acció on es mostra que si es porten a terme estratègies educatives inclusives, com pot ser l’expressió corporal, dins l’aula ordinària els infants amb major risc social poden aprendre més amb la interacció.
This paper illustrates how affect socio-economic crisis of our country to children who in situations of social risk. In particular, research was focused in a public school of Torello where there is a predominance of immigrant children. The majority of these children are in a precarious situation and they have difficulty to understand the language of the center and to communicate with the teacher of the class.
To conclude the study I develop an action plan where showed where showed that if are carried out inclusive education strategies, such as body expression, inside classroom children most at risk of social exclusion they can learning more with the interaction.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Atenció a la diversitat
Educació inclusiva
Marginació social
Expressió corporal
Páginas
71 p.
Nota
Curs 2012-2013
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/