La relació i la participació de les famílies a l'escola
Author
Publication date
2013-05Abstract
La relació i la participació de les famílies a l’escola ha de ser real i efectiva
perquè ells i elles són uns agents educatius indiscutibles per la qualitat de
l’ensenyament i la millora dels resultats acadèmics. És necessari crear camins
perquè famílies i docents treballin conjuntament i en una mateixa línea, ja que
tots dos contextos son essencials en la vida dels infants, i tenen un mateix
objectiu que és el ple desenvolupament dels nens i nenes.
Aquesta recerca ha identificat obstacles que dificulten aquesta relació i
participació i també els mecanismes efectius que la possibiliten. Aquest treball
d’investigació aporta algunes propostes de millora basades en l’anàlisi de les
dades amb la finalitat de millorar la relació i participació de les famílies a
l’escola.
The relationship between family and school must be real and effective because they
are undisputable educational agents for the quality of the education of the children and
to improve the academic results. It is necessary to create links for families and
teachers to work together and on the same line since the two contexts are essential for
children's lives, and they have the same goal which is the full development of children.
This research has identified obstacles to this relationship and participation and also
has included effective mechanisms that allow them. This research provides
contributions for improvement based on the analysis of data collected with the aim to
improve the relationship and family participation in the schools.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Família i escola
Educació -- Participació dels pares
Pages
103 p.
Note
Curs 2012-2013
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/