Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPeipoch i Costa, Judit
dc.contributor.authorRiera i Cudinachs, Ariadna
dc.date.accessioned2013-12-12T10:08:14Z
dc.date.available2013-12-12T10:08:14Z
dc.date.created2013-05
dc.date.issued2013-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2564
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractEl treball Identificació d’estratègies d’atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia, pretén mostrar i donar a conèixer diverses estratègies que fomenten i enriqueixen la diversitat que trobem dins les aules. S’explica a través de l’anàlisi de diferents situacions educatives, com es tracta la diversitat, entesa com una escola per a tots, i com a través de les metodologies que utilitzen inclouen a tots els infants.ca_ES
dc.description.abstractThe work of Identifying strategies for diversity in schools of Pistoia, aims to show and publicize various strategies that promote and enhance diversity found in classrooms. Explained through the analysis of different educational situations, such diversity is seen as a school for all and through the methodologies used include all children.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent194 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAtenció a la diversitatca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.subject.otherAprenentatgeca_ES
dc.titleIdentificació d'estratègies d'atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoiaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 
 
 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint