Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorRoca Crespi, Irene
dc.date.accessioned2013-12-12T12:22:45Z
dc.date.available2013-12-12T12:22:45Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2573
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractEl tema central d’aquest Treball Final de Grau és l’autonomia dels alumnes d’educació infantil a l’escola rural. Aquest projecte està organitzat a partir de dos grans blocs. En el primer bloc hi trobem el marc teòric, on es desglossen totes els aspectes importants i característics de l’escola rural i les seves estratègies didàctiques, a banda de definir i recercar en el concepte d’autonomia. En el segon bloc hi trobem la part pràctica i el treball de camp. Aquest apartat es desenvolupa al voltant de l’estratègia didàctica de les conferències a l’escola La Popa de Castellcir que s’analitzen i s’avaluen per tal de conèixer com aquesta estratègia potencia l’autonomia i la inclusió dels infants a l’etapa d’educació infantil.ca_ES
dc.description.abstractThe central theme of this final degree project is the autonomy of rural preschool children. This assignment is divided into two main parts. The first one tackles the theoretical framework and provides a breakdown of all the main characteristic features of the rural school and the teaching strategies employed, in addition to defining and analysing the concept of autonomy. The second part includes the practical aspects and the fieldwork. The section is developed focusing on the teaching strategy of the lectures given in La Popa School, in Castellcir. These are examined and assessed in order to determine how the strategy enhances children’s autonomy and integration in the preschool stage.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent58 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherEscoles ruralsca_ES
dc.subject.otherEducació infantilca_ES
dc.subject.otherAutonomia de l'alumneca_ES
dc.titleAutonomia i inclusió dels alumnes d'educació infantil a l'escola rural: les conferències a l'escola La Popa de Castellcirca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix