Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSanchez Garrote, Irene
dc.date.accessioned2013-12-13T08:32:23Z
dc.date.available2013-12-13T08:32:23Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2580
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractA l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi de casos de l’ús de les TIC com a mitjà de comunicació entre escola i família a tres escoles bressol. Amb l’objectiu de descriure i analitzar aquestes eines s’utilitzen entrevistes, qüestionaris i anàlisi de documents com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que les eines més utilitzades són el blog i el correu electrònic amb la funció d’informar a les famílies. Aquestes dades permeten identificar l’ús, la funció i els destinataris com a criteris necessaris per a escollir l’eina TIC més adient per a la relació família-escola d’un centre, i per elaborar una guia per a l’elecció d’eines TIC com a mitjà de relació entre els dos agents educatius.ca_ES
dc.description.abstractIn the nursery school the link between educational team and family is very important and, in the rapidly changing society where we are currently living, is necessary to look for new ways of communication. This research is a case study about the use of ICT tools as a way of communication between school and family in three nursery schools. With the aim of describing and analyzing these tools we use interviews, questionnaires and analysis of documents. The results show that the tools which are more used are blogs and emails, with informative functions. This data allow us to identify the use, the purpose and the receivers as the necessary criteria for choosing the most appropriate ICT tool for family-school relationship in a center, and to develop a guide for the election of the most adequate ICT tool to use as a connection way between the two educational agents.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent155 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherFamília i escolaca_ES
dc.subject.otherEscoles bressolca_ES
dc.subject.otherTecnologia de la informacióca_ES
dc.subject.otherComunicacióca_ES
dc.titleAnàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relacióca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 
 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix