Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSimó, Núria
dc.date.accessioned2013-12-13T09:01:47Z
dc.date.available2013-12-13T09:01:47Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2582
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractLa influència de les arts en el desenvolupament cognitiu, és el tema d’aquest Treball de Final de Grau. La recerca ha consistit en descobrir i conèixer quines són les capacitats que es desperten en la nostra ment al relacionar-nos amb les arts plàstiques. Diversos psicòlegs experts en el desenvolupament cognitiu i professionals de les arts, són els que han permès aprofundir en la identificació d’algunes de les capacitats que la cognició desenvolupa amb l’ajuda de l’art. La realització d’una intervenció educativa amb infants d’escola bressol i la mirada profunda d’un projecte educatiu d’una escola, han deixat observar la realitat del què passa quan es realitzen propostes artístiques, quines són les parts de la ment que es desperten durant el procés. Per saber si les arts són avantatjoses o no en la nostra evolució, s’ha elaborat una comparació minuciosa entre els arguments i explicacions dels autors consultats, la pròpia vivència al centre de pràctiques i el projecte educatiu d’una escola.ca_ES
dc.description.abstractThe influence of the arts to cognitive development is the topic of this final degree work. The research has consisted in discovering and learning the skills that arouse in our minds when we relate with plastic arts. Several psychologists, experts in cognitive development and professionals of arts, have further allowed the identification of some capabilities that cognition develops with the help of arts. The completion of an educational intervention with children from kindergarten and the deep look of an educational project of a school reflect the reality of what happens when children perform artistic tasks, what are the parts of the mind that awake during these processes. To determine whether the arts are beneficial or not in our evolution, it has been developed a meticulous comparison between arguments and explanations given by the consulted authors, our own experience and the practice in the heart of a school's educational project.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent47 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherArtca_ES
dc.subject.otherEscoles bressolca_ES
dc.subject.otherCognició en els infantsca_ES
dc.titleCom influeixen les arts en el desenvolupament cognitiuca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint