Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorValls i Estragués, Imma
dc.date.accessioned2013-12-13T10:05:51Z
dc.date.available2013-12-13T10:05:51Z
dc.date.created2013-05-17
dc.date.issued2013-05-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/2583
dc.descriptionCurs 2012-2013ca_ES
dc.description.abstractEl present estudi de cas se centra en la identificació de les actituds, motivacions i percepcions vers les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) que té el professorat de les escoles La Bressola. Existeix molta documentació del treball en la immersió lingüística de la llengua catalana que fan aquests centres, però no s’ha fet cap estudi que parli de l’ús de les TIC a La Bressola. El constant avenç tecnològic no només implica canvis en la societat, sinó també a nivell educatiu. Per aquest motiu, els docents han d’adaptar-se els nous canvis i saber com integrar els nous recursos digitals dins l’aula per continuar progressant en els processos d’ensenyament i aprenentatge. A través d’una enquesta dirigida al professorat de La Bressola, s’ha vist que els docents de La Bressola mostren una actitud optimista vers l’ús de les TIC, tot i que els principals factors que influeixen per a la bona integració de les eines és la falta de formació i de recursos digitals.ca_ES
dc.description.abstractThis project is based on the identification of the attitude, motivation and perception that "La Bressola" school teachers have towards the Information and Communications Technologies (ICT). There is a lot of documentation about the linguistic integration with catalan language in this school but any about using TIC at "La Bressola". The fast technologic evolution doesn't only affect in social changes, it also affects the educational area. That's the reason why teachers have to achieve the evolution with technological changes and start using the new tools to improve the learning process. With a survey addressed on the teachers in "La Bressola" school, we realize teachers are positive to use ICT but they find it difficult because of the low knowledge about it or the poor digital resources they have.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent100 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherTecnologia de la informacióca_ES
dc.subject.otherProfessors -- Actitudsca_ES
dc.subject.otherEscola La Bressolaca_ES
dc.titleLa Bressola: Percepcions, actituds i motivacions del professorat en l'ús de les TICca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix